Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56380Stížnost na chování personálu ČD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2022, před 3 lety

Magdalena Dostálová

Znění stížnosti

Požaduji vysvětlení sprostého a agresivního chování průvodčího a strojvůdce vlaku. Cestovala jsem z práce a ze školky se svou 4letou dcerkou. Ve Všenorech jsme chtěly vystoupit, ale zjistily jsme, že se dveře neotevírají. Již se nám to žel několikrát stalo a musely jsme potom jít pěšky z Dobřichovic, což je s malým dítětem docela kus cesty. Dnes jsme
Ve spěchu běžely na druhou stranu vagonu, abychom vystoupily. Naštěstí se nám to podařilo. Volala jsem na průvodčího, že nejdou otevírat dveře. Hrubě se na mě obořil, ať se naučím číst. Těmito konkrétními dveřmi jsme na Hlavním nádraží nenastupovaly a tudíž netuším, jak jsme to měly zjistit. Navíc nerozumím tomu, proč na nás musel průvodčí začít agresivně křičet a nadávat nám. Korunu tomu nasadil strojvůdce, který se vykloní z okýnka a řekl, že mám přestat pít…. (?!?) Žádám o vysvětlení takového obhroublého chování vašich zaměstnanců. I kdybych si stokrát mohla všimnout nápisu na dveřích, nerozumím tomu, proč se jednoduše nemohou omluvit za to, že vaše služby nefungují tak, jak mají. Proč na mě agresivně a sprostě musí křičet, navíc před mým maličkým dítětem. Pracuji jako psycholožka s lidmi v krizových životních situacích, má pracovní náplň je poměrně náročná a narozdíl. Vlaky na naší trati ve většině případů jezdí se značným zpožděním, případně nejedou vůbec. Platíme za službu, která nefunguje tak, jak má. A do toho všeho musíme čelit takovým vašim nevychovaným a agresivním zaměstnancům. S pozdravem PhDr. Magdalena Dostálová


Produkt

Spoj Os 9956 (17:12) z Hlavního nádraží (Praha) do Všenor dne 14.3. 2022


Požadované řešení

Požaduji vysvětlení agresivního chování strojvůdce a průvodčího a jejich omluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 10:53, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.