Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
9.2.2022 jsem byla na pobočce České pošty Za Chlumem, v Bílině 41801, zrušit kreditní kartu i s jejím účtem. Pracovnice se ptala i na číslo mého osobního účtu, který jsem jí nadiktovala a posléze si zapsala č.účtu kreditní karty. Ještě přede mnou se ptala kolegyně, jaké číslo tam má napsat, aby mi nezrušila můj účet osobní. Kolegyně jí odpověděla, že určitě účet kreditní karty, tiskopis jsem podepsala a považovala vše za vyřízené. Měsíc na to jsem začala mít problémy s přístupem na svůj osobní účet a zajela jsem na pobočku ČSOB, kde bylo zjištěno, že došlo i k výpovědi mého osobního účtu. Od té doby začaly nepříjemnosti s odesláním a příjmem plateb, upozornění od různých institucí, že jim nebyla odeslána platba... Dokonce i zmrazení přístupu k mé hotovosti, načež jsem zůstala úplně bez prostředků. Nekonečné volání a návštěvy úřadů a bank. Nyní mám nový účet a čekám na převod mých financí. Jsem dosti konsternována, že je něco takového vůbec možné. Ráda bych vyjádření ČP k vzniklé újmě a strastem s tím spojenými. S pozdravem Matušková
Zrušení kreditní karty a jejího účtu
Řešení vzniklé situace nechám na ČP,respektive jejího vyjádření k věci a dalšího postupu. Dle toho podniknu další kroky..
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman