Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den nechápu jednání Vaší firmy ale posílat SMS a e-maily o půlnoci je neomluvitelné. Musím v šest hodin ráno vstávat do práce. A Vaše noční zprávy mne dvakrát vzbudili. Tak doufám že už se takové jednání nebude opakovat. Jinak se obrátím ČOI. Děkuji Petr Pešek. Tel.776253464
Neposílat zprávy SMS a e-maily od 20.00hod. do 09.00hod. Rád bych se vyspal.
|
Tweet |
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.
Dobrý den, pane Pešku, vzniklá situace mě velmi mrzí. Binární SMS zprávy jsou zasílány zákazníkům automaticky v okamžiku, kdy dochází k aktivaci služeb, změně smlouvy apod. Některé tyto SMS zprávy si můžete vypnout sám ve své internetové samoobsluze Můj Vodafone (https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni). Na svém telefonním přístroji si také můžete nastavit časové omezení, kdy Vám sice zpráva přijde, ale nebudete na ni zvukově či jiným způsobem upozorněn.
Případně nám napište přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.