Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V návaznosti na slevu uveřejněnou na www.SlevaDne.cz (akční nabídka na postel+rošt+matrace, ve vybrané velikosti postele za 4.990 Kč) jsme se byli podívat na provozovně na nabízené zboží. Dle informací na slevovém portálu jsme měli možnost zakoupit si kvalitnější matraci a cenový rozdíl později doplatit. Při vstupu do prodejny jsme obsluhující paní informovali o tom, že využijeme slevového voucheru. Předvedla nám matraci, jež je součástí standardní nabídky a rovněž kvalitnější matraci. Také nám oznámila, že je nyní možné si kvalitnější matraci zakoupit rovněž za akční cenu.
Po zakoupení voucheru na slevovém portálu jsme učinili objednávku s tím, že bychom rádi zakoupili kvalitnější matrace. Přičemž bychom chtěli využít nejenom voucheru, ale také akce na dané matrace.
Bylo nám však řečeno, že nelze sloučit 2 slevové akce. Tato informace však nijak není zahrnuta v obchodních podmínkách na http://www.interier-stejskal.cz/obchodni-podminky.
Volala jsem na zákaznickou linku dTestu, kde mi bylo řečeno, že se jedná o přímou diskriminaci - stejné zboží (= kvalitnější matrace) je prodáváno za jednu cenu jednomu zákazníkovi (= ten, který využil voucheru) a za jinou cenu druhému zákazníkovi (= ten, který nevyužil voucheru).
Tuto informaci jsem zaslala e-mailem společnosti, ale odepsali mi následující: "V nabídce nelze kombinovat matraci, která je již uvedena v akční ceně a znova z ní odpočítat zlevněnou matraci."
Mám nyní několik možností:
a) uplatnit voucher na základní nabídku (= méně kvalitní matrace)
b) uplatnit voucher + méně kvalitní matrace nahradit kvalitnějšími a doplatit za ně 3.067 Kč, přičemž na lepší matrace není uplatněna akce
c) uplatnit voucher na základní nabídku + zakoupit si lepší matrace samostatně v akci
d) odstoupit od smlouvy
Preferovaný výsledek: uplatnit voucher + méně kvalitní matrace nahradit kvalitnějšími, zakoupenými za akční cenu (sloučit 2 akční nabídky) - tím pádem doplatit méně než 3.067 Kč. To však dle stanoviska společnosti nepřichází v úvahu.
Nevím, jak nyní situaci řešit. V případě potřeby mohu zaslat kopii e-mailové komunikace.
odkaz na samotnou akci: http://www.slevadne.cz/sleva_43685_postel-z-masivu-vcetne-rostu-a-matrace-cr?utm_source=slevydnes.cz&utm_medium=aggregator&utm_campaign=paylo.cz#/team/buy.php?id=43685&dialog=true (rozměr 180x200cm), Požadovaná kvalitnější matrace: http://www.interier-stejskal.cz/p/matrace-capri-duo-visco-memora-20cm-hit-cena (
Využít možnosti kombinace 2 akcí
|
Tweet |
Dle nám dostupných informací není na voucheru uvedeno, že jej nelze kombinovat s jinými nabídkami či akcemi. Tedy tvrzení prodávajícího nemá oporu ve stanovených podmínkách pro uplatnění voucheru, a pokud nebylo sjednáno, nelze se na něj nyní odvolávat. Proto by spotřebitelka měla mít možnost uplatnit voucher za stanovených podmínek a k tomu doplatit akční cenu matrace, která je platná v době uplatnění voucheru.
Dobrý den
Stížnost zákazníka považujeme za neoprávněnou a to z těchto důvodů:
- na prodejně zákazník byl informován o přesném doplatku na akční nabídku matrací DUO VISCO v rámci akce na samotné matrace a i částky za variantu s matrací DUO VISCO.
- kalkulace za kolik si může přiobjednat uvedené matrace k uplatnění voucheru mu byla sdělena v emailu dne 16.1.2015 a uvedená cena je shodná s cenou shodnou i na prodejně při požadavku zákazníka s obměnou matrace v rámci akce.
-kalkulaci, kterou zákazník sám požaduje je neobjektivní a to z důvodu odpočtu běžné ceny od akční a tato kalkulace zákazníkovi ani nikdy nebyla z naší strany nabídnut.
- na zákazníka nebyl naúčtován žádný neoprávněný doplatek jak uvádíte, ale zákazníka jsme o všech možnostech informovaly a k dnešnímu dni jelikož nedošlo stále k dořešení zboží nebylo odesláno a žádný příplatek naúčtován a ani předem zaplacen.
-na základě stížnosti jsme přesně i uvedly kalkulaci v rámci shodné akce s přesným rozvedením slevy a možnostech v uvedené matraci DUO VISCO emailem dne 19.1.2015
- neuvádíme nikde že z naší strany musíme souhlasit s cenou, kterou nám zákazník sám nabízí.
- v případě že zákazník nesouhlasí s příplatkem, zboží dodáme dle jeho zakoupeného voucheru.
-pokud zákazník nemá zájem o příplatek a nesouhlasí s cenou má možnost odstoupit od smlouvy a platba bude vrácena (zákazník tak neučinil).
Naše jednání považujeme za korektní a nabídka byla zákazníkovi sdělena předem přesně dle emailu z naší strany a tak i na prodejně.
Vzhledem k nemožnosti dohody se zákazník odstupujeme od smlouvy a vracíme platbu zpět prostřednictvím slevového portálu.
ved.prodeje - Roman Stejskal,jednatel společnosti
Cena je součástí nabídky, kterou prodávající činí vůči spotřebiteli. Prodávající je touto cenou vázán. Dle § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Tedy náš závěr byl, že prodávající měl spotřebitelce poskytnout zboží za cenu, která v uvedený den byla platná. Tedy, že příplatek za objednání kvalitnější matrace (voucher tuto možnost umožňuje) se měl odvíjet od této ceny. Spotřebitelka ve stížnosti uvádí opak. Dále bohužel nevíme, jaké jednání mezi stranami proběhlo.
Dobrý den
Cena nabídky slevové postele je přesně dána v rámci akce za kompletní sestavu.
Akční nabídka obsahovala možnost dokoupení kvalitnější matrace dle specifikace akce: (S příplatkem možnost objednání matrace Capri 15“,Capri 20“ nebo Capri KOKOS.)
Kompletní znění je uvedeno i v akci: http://www.slevadne.cz/sleva_43685_postelovy-komplet-z-masivu-vcetne-matrace-a-rostu-zvysene-celo-postele
Možnost kombinace s matrací CAPRI DUO VISCO nikde uvedena není a na přání zákazníka jak na prodejně tak v emailu byl informován o doplatku při této variantě a to zdůrazňuji předem v případě zájmu o tuto variantu.
Ceny jsou vždy stejné a shodné jak na prodejně tak i na eshopu. Jiná cena zákazníkovi ani sdělena být nemohla.
Proto zajisté na naší straně nedošlo k žádnému pochybení.
Vzhledem k tomu, že situace stále nebyla dořešena ve spolupráci se slevovým portálem jsme zažádaly o vrácení částky na zákazníka a provedení storna voucheru.
Tato skutečnost nás velice mrzí a vždy se snažíme každému zákazníkovi vyjít vstříc.
Bohužel nemůžeme opravdu akceptovat ceny, které si zákazník sám stanovuje.
Spotřebitelka nás požádala o vložení následujícího komentáře:
Dobrý den, reaguji na svou stížnost ze dne 19. 1. 2015, zveřejněnou pod číslem 5639. Jelikož jsme se s vedením společnosti nijak nedohodli, společnost odstoupila od kupní smlouvy a prostřednictvím slevového portálu mi vrátila celou částku ve výši 4 990 Kč, jež jsem zaplatila za akční nabídku postele+roštu+matrace. Navzdory tomu, co společnost uvedla v komentářích pod mou stížností, bych ráda uvedla, že v době, kdy jsem voucher koupila a snažila se ho uplatnit, společnost nabízela kvalitnější matraci za dvě různé ceny. Stejné zboží bylo prodáváno za jednu cenu jednomu zákazníkovi (= ten, který využil voucheru) a za jinou cenu jinému zákazníkovi (= ten, který nevyužil voucheru). Domnívám se, že to je v celé této záležitosti stěžejní. Konečnou cenu jsem si nijak nediktovala. Společnost však nemá ani na svých webových stránkách v obchodních podmínkách, ani na samotném voucheru nikde uvedeno, že nelze kombinovat dvě slevové akce. Proto jsem požádala o tuto možnost. Byla bych ráda, kdyby toto vzala společnost na vědomí. I v současné době lze na webových stránkách společnosti koupit totožné zboží za odlišné ceny, viz např. http://www.interier-stejskal.cz/p/kvalitni-pametova-matrace-capri-visco-13cm a http://www.interier-stejskal.cz/p/matrace-capri-visco-13cm-akce-sleva. Děkuji společnosti za vrácené peníze a přeji jí zákazníky spokojenější více, než jsem byla já.
Spotřebitelka ještě dodala:
Každopádně společnost 16. 2. 2015 odstoupila od smlouvy a prostřednictvím slevového portálu mi zaslala zpět peníze, které dorazily na můj účet hned druhý den, tedy 17. 2. 2015. Děkuji společnosti za rychlé vrácení peněz a že se mnou komunikovala, přestože jsme nedospěli ke shodě. Tímto bych ráda celou záležitost uzavřela.