Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Vaší cenovou politiku s aplikací považuji za podvod na zákazníky. Na cenovce velké jako krá... máte uvedenou cenu, u pokladny zjistím, že je ta cena jen pro ty kteří mají vaší dem... aplikaci.
Zrušit dvojí ceny
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, pane Malíku, dovolte nám, abychom upřesnily Váš podnět s cenami produktů, pro které je platná cena pro zákazníky, kteří využívají naší aplikace Lidl +. U cenovky s daným produktem najdete plnou hodnotu za výrobek, který bude označen modrým rámečkem s informací o Lidl +. Pro zákazníka, který aplikaci nemá je platná cena v plné výši, která je tak správně u výrobku uvedena. Informace, na které zboží se ceny Lidl + vztahují najdete v našich letácích, či se můžete informovat u personálu prodejny. Přejeme Vám hezký den. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátil.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.