Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dnes 15. 3. 2022 jsem obdržela zásilu s objednanými produkty. Uhradila jsem 1445.00 Kč včetně poštovného. Po otevření zásilky jsem zjistila, je neúplná a chybí jeden peodukt za 690,00Kč. Žádná zpráva o pozdním dodání zaslána nebyla, ani zdarma dárek ve formě překvapení, který je uveden na faktuře č. 321020255. Nyní požaduji vrácení částky 690,00 Kč složenkou na adresu: Kopřivová Marie Doubravník 210, 592 61 Doubravník.
Zároveň požaduji vymazání mojí adresy z vaší databáze. Již nechci žádné nabídky.
Budu doufat, že moje stížnost bude vyřízena co nejdříve za což předem děkuji.
Kopřivová Marie
VAGINÁLN ÍFLORA-utočná kůra 30 kapslí 690,00 Kč
Vrátit finanční částku složenkou, nebo zaslat objednané zboží již bez úhrady. Tu jsem již uhradila 15. 3. 2022 poštovní doručovatelce.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší.
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky (například se zavazuje poskytnout svým zákazníkům při nákupu určitého konkrétního druhu zboží zdarma výrobek) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.