Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Na vaši infolinku jsem volala 6x s požadavkem zapojení internetu a tv na novou adresu vzhledem ke stěhováni. Opětovně jsem byla ujištěna, že mě technik bude kontaktovat. Poslední dva požadavky byli zadány jako urgentní, přesto se mi nikdo neozval. Za mobilní data mám zaplatit nehoráznou částku. Díky vašemu laxnímu a neprofesionálnímu přistupu jsem nucena ukončit smlouvu.
Refundace částky, kterou jsem nucena zaplatit za opakované navyšování dat v důsledku nedodrženého příslibu zapojení internetu a tv na nové adrese i přes mé výzvy a vaši opakovanou ignoraci.
|
Tweet |
Dle § 430 občanského zákoníku podnikatele zavazuje jednání jeho zaměstnanců. Jestliže bylo tedy přislíbeno zapojení internetu a TV, mělo tak být učiněno.
Z popisu není jasné, jak dlouho společnosti trvá vyslání technika, ani zda bylo slíbeno, že tak učiní "bez zbytečného odkladu" apod. Pokud se společnost zavázala, že internet a TV zapojí co nejdříve a neučinila tak, ocitá se v prodlení. Spotřebitel by poté mohl požadovat náhradu vzniklé škody - tedy zvýšenou útratu za mobilní data.
Jestliže spotřebitel využívá mobilní data od stejné společnosti, domníváme se, že by vhodným nárokem pro spotřebitele byla přiměřená sleva a urychlené zapojení internetu. U uplatnění nároků je však důležitá dohoda stran a to, aby nárok nebyl nepřiměřený vůči žádné ze stran.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Brachatá, mrzí mě, pokud k připojení služeb nedošlo i Vaše rozhodnutí o ukončení smlouvy. Abychom se na to mohli podívat, napište nám, prosím, přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
společnost se mě kontaktovala a s výsledkem jsem spokojená. Považuji stížnost za vyřízenou.
S pozdravem,
Bachratá
Dobrý den, paní Bachratá, jsem ráda, že se vše dořešilo. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.