Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56395Nekalé způsoby Mobile Maestro .

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2022, před 3 lety

Marta Zábrahová

Znění stížnosti

4.3.22 mi přišla SMS na předplatné za 99,--Kč Mobile maestro. Bylo mi napsáno,že jsem právě odsouhlasila zaplacení 99,--Kč.
Nic jsem si neobjednala a také neodsouhlasila. pokoušela jsem se to ihned zrušit . během několika minut. Byla mi zaslána SMS, že moje předplatné bylo ukončeno.Myslela jsem, že je tedy vše OK. Ovšem zjistila jsem, že si tato společnost částku 99,-- Kč inkasuje přes o2. 02 je můj operátor. o2 nechce nic řešit. Jen zprostředkoju šmejdům přísun peněz.
Žádám tímto o vrácení 99,--Kč. Nic jsem si neobjednala, takže nechci nic platit.
Musím říci, že způsoby Mobile Maestro jsou způsoby šmejdů.


Produkt

předplatné Mobile Maestro


Požadované řešení

Vrácení částky 99,--Kč- která byla neoprávněně inkasována.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 15:32, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 15:06, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.