Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#56396Otřesné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2022, před 3 lety

Nikol Káňová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes Váš řidič přijel dřív než měl. Nesedím doma celý den a nečekám na balík. Řídím se Vašim určeným časem. Po zavolání řidiče jsem pánovi rekla, že jsem kousek od něho, že mu za minutu zavolám a odchytnu si ho a přeberu balík. Pán mi oznámil, že takhle určitě NE!Balík mi dá do nějakýho parcel shopu.Absolutni neochota a jednání řeznického psa. Jelikož dnes odlétám a týden v ČR nebudu, tak balík nepřeberu.Takže jelikož pán přijel dřív než měl, tak jsem mu to chtěla usnadnit. A pán byl ochota sama!!!! Já musím volat do firmy od které jsem si objednala zboží, zrušit to a znovu objednat. Toto je už po několikáté. Budu si vybírat, už jiné dopravce. Káňová


Požadované řešení

Řešení je jednoduché. Pánovi vysvětlit, jak se chovat k zákazníkům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 15:35, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 15:07, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.