Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#56399Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2022, před 3 lety

Jitka Prokešová

Znění stížnosti

Dne 19.1.2022 jsem objednala a zaplatila konferenční stůl Diana.Do dnešního dne jsem stůl neobdržela.Téměř každý týden jsem telefonovala na zákaznickou linku,kde mi bylo slibováno brzké vyřešení.Do skladu nábytku ve Velké Býteši jsem se zkoušela dovolat,ale telefon nikdo nezvedá.


Telefonovala jsem i majiteli firmy,ale nebylo mi umožněno s ním mluvit.Jen opět slib, že se mu ozvou do dvou dnů.Neozvali.Objednávala jsem přes internet přímo e-shop Okay.


Produkt

Konferenční stůl Diana (deska a police:dub Sonoma/nohy: bílá) Kód výrobku 909-1076/002


Požadované řešení

Chtěla bych konferenční stůl od společnosti dodat.
Objednala a zaplatila jsem za zboží, které jsem chtěla používat.Stolík se mi moc líbí.Inzerují, že stůl mají stále skladem,tak nevím, proč mi ho nedodali 4.2.2022,jak bylo psáno v objednávce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 15:42, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2022 10:41, před 3 lety

Dobrý den,

omlouváme se za posun termínu dodání, objednávka byla již expedována přes doručovací společnost. Čísla zásilek z důvodů ochrany osobních údajů zákazníka veřejně nebudeme uvádět, zákazník je obdržel v e-mailu a SMS.

Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2022 11:16, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme nyní na spotřebitelku, aby měla možnost potvrdit přijetí zásilky a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2022 15:05, před 3 lety


Jitka Prokešová

Dobrý den,
dne 7.4.2022 jsem stůl obdržela. Při montování jsem zjistila, že noha stolu má několik vad. Tento díl stolu jsem reklamovala. Dnes mi společnost nabídla výměnu vadného dílu stolu, objednáním u výrobce. Dodání do 3 týdnů. Protože je stůl jinak v pořádku, souhlasila jsem.
Jen mi není jasné, proč konferenční stůl, který má společnost neustále v nabídce: SKLADEM mi byl od 19.1.2022 byl doručen 7.4.2022??

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.4.2022 10:58, před 3 lety

Dobrý den,

stížnost tímto považujeme za vyřízenou, veškeré informace jsme již zákazníkovi sdělili v předchozí komunikaci. Prosíme tedy o uzavření.

Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2022 16:48, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, kterou tímto žádáme, aby po vyřízení reklamace stížnost uzavřela.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2022 11:36, před 3 lety


Jitka Prokešová

Dobrý den,
v den ,kdy obdržím reklamovanou část stolu svou stížnost ukončím.
Děkuji týmu dTest za podporu.

S pozdravem Jitka Prokešová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2022 08:32, před 3 lety

Dobrý den,

s ohledem na vyjádření spotřebitele jej tímto prosíme, aby do zmíněného okamžiku ponechal stížnost přiřazenou na sobě.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 14:50, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.7.2022 15:06, před 3 lety


Jitka Prokešová

Hodnocení:

Komentář: Dne 27.6.jsem si vyzvedla balík uložený v obchodě, protože mne nikdo z dopravní společnosti neinformoval o dodání zboží.Je mi byla zaslána zpráva SMS,kde se balík nachází.Reklamovaná část stolu byla v pořádku.Tímto bych svou stížnost uzavřela a poděkovala týmu dTest za spolupráci.Objednávka stolu 16.1.22 a stůl 27.6.22 konečně v celku...