Společnost


David Zapletal

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5640Nevratene peniaze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2015, před 10 lety

Anton Janetka

Znění stížnosti

Dna 23.9. 2014 som si objednal tovar v celkovej hodnote 11300 CZK. Za tovar som zaplatil 100% zalohu. Dostal som potvrdenie o obdrzani penazi. Ani po 4 mesiacoch nebol tovar dodany. Poziadal som o zrusenie objednavky. Majitel eshopu nereaguje.


Produkt

Objednané položky Obj. č. Název Počet Cena / mj Cena PMV100099 Kolimátor ASG XPS3-2 1 1 700,00 Kč 1 700,00 Kč LRMEXB21HE-B Obušek teleskopický 21" ergonomický černý 1 710,00 Kč 710,00 Kč PJD75008 Terč dvojpostava 50 9,00 Kč 450,00 Kč PFM97121 Škrtidlo turniket SOF Tactical 1 590,00 Kč 590,00 Kč PFMLWHN-XL Helma Light Weight MC LWH kevlarová nepoužitá vel.XL 1 6 100,00 Kč 6 100,00 Kč HVE39108 US ECWCS Sleeping System Gore-Tex žďárák 1 1 750,00 Kč 1 750,00 Kč Celková cena: 11 300,00 Kč


Požadované řešení

vratenie penazi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 16:53, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objedané zboží. Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky.

Pokud doba dodání nebyla sjednána, mohl spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající by byl poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2015 12:58, před 9 lety

Pan David Zapletal byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.