Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#56400Pronájem u Vodafone

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2022, před 3 lety

Libuše Čekalová

Znění stížnosti

Z firmy Vodafone přišel 15.2. 2022 technické podpory ověřený email že byl přijat máme pronájem ex upc HD boxu se rozbil ovladač a settopbox nenatáčí filmy jak mají být ,. Z technické podpory Vodafone přišel email na opravu na dálku až 11.3. 2022 podle návodu oprava se nám nepodařila v případě těžkostí máme poslat email na technickou podporu odpověd by přišla za měsíc . Za kolik měsíců bude vyměněný ovladač ex upc HD boxu to nevím . Technik Vodafone udělá výměnu ovladače u ex upc hd boxu a set top boxu se měl přesvědčit jestli opravu set top boxu jsme provedli správně když nepůjde tak by měl udělat výměnu settop boxu , jak to bude s našimi penězi od firmy Vodafone za pronájem . Libuše Čekalová.


Požadované řešení

VÝMĚNA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2022 15:34, před 3 lety

Jestliže ovladač set-top boxu ani set-top box samotný nefunguje jak má, je možné jej reklamovat. Vzhledem k tomu, že v důsledku nefunkčnosti přístroje, který je v pronájmu od stejné společnosti, která poskytuje služby, není možné dané služby využívat, má spotřebitel možnost u reklamace vznést i nárok na přiměřenou slevu služeb.

Společnost navíc musí reklamaci vyřídit (obecně) ve 30denní lhůtě. Pokud by tak neučinila, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel by mohl podle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy.

"Vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.

Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.

Pokud spotřebitel nemůže služby využívat pro nefunkční set-top box společnosti a přesto mu jsou účtovány v plné ceně, může vyúčtování reklamovat přímo u společnosti Vodafone.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2022 06:43, před 3 lety

Dobrý den, paní Čekalová, mrzí mě, vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám, prosím, přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2022 14:21, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 14:59, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.