Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Z firmy Vodafone přišel 15.2. 2022 technické podpory ověřený email že byl přijat máme pronájem ex upc HD boxu se rozbil ovladač a settopbox nenatáčí filmy jak mají být ,. Z technické podpory Vodafone přišel email na opravu na dálku až 11.3. 2022 podle návodu oprava se nám nepodařila v případě těžkostí máme poslat email na technickou podporu odpověd by přišla za měsíc . Za kolik měsíců bude vyměněný ovladač ex upc HD boxu to nevím . Technik Vodafone udělá výměnu ovladače u ex upc hd boxu a set top boxu se měl přesvědčit jestli opravu set top boxu jsme provedli správně když nepůjde tak by měl udělat výměnu settop boxu , jak to bude s našimi penězi od firmy Vodafone za pronájem . Libuše Čekalová.
VÝMĚNA
|
Tweet |
Jestliže ovladač set-top boxu ani set-top box samotný nefunguje jak má, je možné jej reklamovat. Vzhledem k tomu, že v důsledku nefunkčnosti přístroje, který je v pronájmu od stejné společnosti, která poskytuje služby, není možné dané služby využívat, má spotřebitel možnost u reklamace vznést i nárok na přiměřenou slevu služeb.
Společnost navíc musí reklamaci vyřídit (obecně) ve 30denní lhůtě. Pokud by tak neučinila, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel by mohl podle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy.
"Vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.
Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.
Pokud spotřebitel nemůže služby využívat pro nefunkční set-top box společnosti a přesto mu jsou účtovány v plné ceně, může vyúčtování reklamovat přímo u společnosti Vodafone.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Čekalová, mrzí mě, vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám, prosím, přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.