Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56419Neochotný, nepříjemný, neprofesionální personál.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 27 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2022, před 3 lety

Ivana Lang

Znění stížnosti

Dobrý den,
navštěvuji několik obchodů Penny Market, ale tento ve Vratimově je bezkonkurenčně nejhorší. Od obsluhy pro nedostatek zboží.
Prodavačky neochotné, nepříjemné až drzé. Pravidelné namarkují slevněné zboží za plnou cenu a slevněné zboží v akci je většinou nedostupné.
Pracuji ve firmě sídlící vedle tohoto obchodu, proto jej denně navštěvujeme s kolegy ať pro svačiny i pro nákupy na doma. Hovořím za celek, nejen za sebe.


Produkt

Neochotný, nepříjemný neprofesionální personál, špatné markování, pravidelně chybějící zboží


Požadované řešení

Hlavně DÁMY prodavačky (sedící za pokladnou) by potřebovaly vysvětlit, jak se mají chovat k lidem - zákazníkům.

Děkuji a budu doufat, že dojde ke zlepšení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2022 09:06, před 3 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Zásobování zbožím je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc. Pokud prodávající nabízí členům svého věrnostního programu zvýhodněnou cenu, je povinen u zboží jasně a srozumitelně informovat o obou cenách, tedy i o ceně beze slevy.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 15:08, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.