Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#56423Převod služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2022, před 3 lety

Antonín Tietz

Znění stížnosti

Před několika minutami jsem obdržel sms od fi.Vodafone,kde jsem byl informován o převedení služeb UPC ke zmíněné společnosti.UPC mi poskytuje servis televizních programů k mé plné spokojenosti a já o žádný převod nemám zájem!!Antoní Tietz


Požadované řešení

Zrušit převod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2022 16:43, před 3 lety

Vzhledem k tomu, že došlo ke spojení společností UPC a Vodafone, je převedení služeb spotřebitele nutnou součástí. Spotřebitel by tak ale neměl přijít o žádné výhody - nástupnická společnost je povinna převzít závazky bývalé společnosti. Jednostranné změny (např. ceny apod.) nejsou obecně možné.

Více informací k budoucnosti UPC a Vodafone lze nalézt zde: https://www.vodafone.cz/exupc/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2022 06:57, před 3 lety

Dobrý den, pane Tietzi, společnost ex UPC právně zanikla dnem 1. 4. 2020. O skutečnosti, že společnost Vodafone převezme společnost ex UPC jsme Vás včas informovali ve vyúčtování počátkem roku 2020. Zákazníky exUPC postupně převádíme do prostředí Vodafone a naší technologii, jelikož k datu 31. 7. 2021 byla ukončena technologická podpora některých set-top boxů, modemů a aplikací. Naše společnost technologie exUPC nevlastní a do určitého data musí být všichni zákazníci převedení do Vodafone prostředí. Pokud s daným převodem nesouhlasíte, máte možnost odstoupit od smlouvy písemnou formou, bez sankcí, nejpozději k datu změny. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2022 14:26, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 12:57, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.