Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Před několika minutami jsem obdržel sms od fi.Vodafone,kde jsem byl informován o převedení služeb UPC ke zmíněné společnosti.UPC mi poskytuje servis televizních programů k mé plné spokojenosti a já o žádný převod nemám zájem!!Antoní Tietz
Zrušit převod.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že došlo ke spojení společností UPC a Vodafone, je převedení služeb spotřebitele nutnou součástí. Spotřebitel by tak ale neměl přijít o žádné výhody - nástupnická společnost je povinna převzít závazky bývalé společnosti. Jednostranné změny (např. ceny apod.) nejsou obecně možné.
Více informací k budoucnosti UPC a Vodafone lze nalézt zde: https://www.vodafone.cz/exupc/.
Dobrý den, pane Tietzi, společnost ex UPC právně zanikla dnem 1. 4. 2020. O skutečnosti, že společnost Vodafone převezme společnost ex UPC jsme Vás včas informovali ve vyúčtování počátkem roku 2020. Zákazníky exUPC postupně převádíme do prostředí Vodafone a naší technologii, jelikož k datu 31. 7. 2021 byla ukončena technologická podpora některých set-top boxů, modemů a aplikací. Naše společnost technologie exUPC nevlastní a do určitého data musí být všichni zákazníci převedení do Vodafone prostředí. Pokud s daným převodem nesouhlasíte, máte možnost odstoupit od smlouvy písemnou formou, bez sankcí, nejpozději k datu změny. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.