Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
14dní řeším problém s internetem(AIR) přestěhovala jsem se na novou adresu, kde jsem se informovala u O2 několikrát na lince i osobně na pobočce zda-li je možnost tento internet na tuto adresu vzít a zapojit ho i tam a bude funkčnost stejná.
Tři lidi mi řekli přes telefon, že dosah tam je perfektní a všechno bude fungovat jak mi fungovalo doteď. Internet samozřejmě stále nefunguje.
Každý den řeším přes telefon co s tím budou dělat, až mi řekli, že na mé adrese je to šíleně přetížené a fungovat to nebude.
Mám si prý pořidit jiný modem, který mi tam ten dosah udělá,ipřesto že slibujou dosah na této adrese toho co mám teď, takže finále je další platba modemu za necelých 6000. Přestože už jeden modem od ních splacený mám a chyba je na straně O2 ( dle telefonické komunikace O2).Odmítla jsem za tento modem zaplatit tuhle částku, nabídka zpětná žádná, mám si zrušit teda internet v mém balíčku o2 spolu pro dva, kde jsem mám vygenerovanou slevu na celý balíček. Po vyjmutí internetu bych platila dle informací slečny uplně stejně jako za balicek kde jsem mela internet, televizi i dve čísla. NESMYSL! Prosím tedy o vyjádření a možnosti kompenzace i za nefunkčnost doby internetu a nabídky na nový nepevný internet( tedy modem) s tim, který tu funkčnost pobere.
S pozdravem Poláčková
SLEVA NA NOVÝ MODEM(KVŮLI CHYBĚ O2)
|
Tweet |
Úvodem uvádíme, že jednání zaměstnance dle § 430 občanského zákoníku zavazuje podnikatele, nejedná-li se o zjevný exces. Z tohoto důvodu se domníváme, že se spotřebitel v dobré víře mohl spolehnout na vyjádření několika zaměstnanců, kteří jej ujistili o funkčnosti.
Jestliže služba nefunguje tak, jak má, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Vzhledem k tomu, že spotřebitel dle vyjádření podnikatele potřebuje nový modem, přestože si od něj již koupil a splatil starší, může být vhodným výsledkem uznané reklamace např. výměna modemu a sleva o již zaplacenou částku za starý modem (spotřebitel by jej podnikateli vrátil). Nároky záleží především na domluvě a největším omezením je, že nesmí být hrubě nepřiměřené vůči žádné ze stran.
Protože spotřebitel v důsledku pochybení podnikatele nemůže využívat služby, které si platí, může také reklamovat vyúčtování. To lze učinit přímo u společnosti (O2). V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Co se týká samotné reklamace modemu, nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice mě mrzí vaše nespokojenost a omluvám se, pokud vám byla takto přímo přislíbena stejná funkčnost na nové adresa. Připojení na doma se vždy váže na jednu konkrétní adresu a vždy záleží na parametrech konkrétní adresy. U připojení přes mobilní mobilní síť má vliv vždy více faktorů a nelze garantovat, že i na nové adrese budou podmínky shodné. Zároveň skutečnost, že se stěhujete na novou adresu, není změna přímo z naší strany.
jestliže je na nové adrese dostupné připojení na jiné technologii a vyžaduje nový podporovaný modem, modem si zákazník standardně pořizuje sám. Aktuálně nemáme žádnou speciální akci na pořízení nového modemu.
Poprosila bych vás však o poslání všech detailů včetně celého tohoto popisu i telefonního čísla služby přímo na email info@o2guru.cz, pokud si přejete reklamovat účtování služeb a řešíte zmíněné poskytnuté informace během hovoru. Komunikace na dTestu není oficiálně podanou reklamací u naši společnosti. Vše bude následně řádně prověřeno na našem reklamačním oddělení.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.