Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2x nedodáno zboží na uvedenou adresu (jedna zásilka byla z ČR a druhá ze zahraničí). Dokonce jsem neobdržel ani Oznámení o vyzvednutí zásilky na pobočce České pošty. Česká pošta zboží poslala zpět odesílatelovi a až ten mi sdělil, co se děje. Věřím že to není chyba celé České pošty, ale jednotlivce, který má zboží doručit.Ten podle všeho není schopen zazvonit na zvonek a také vhodit do schránky Oznámení o vyzvednutí zásilky. Jedná se o poštu Brno - Líšeň, 628 00
LED žárovky, sportovní potřeba
Chtěl bych jednu věc. A to doručit opět objednané zboží a to na náklady České pošty.
|
Tweet |
Není-li možné dodat zásilku na uvedené poštovní adrese, podnik by měl zásilku uložit na poště a informovat adresáta o jejím uložení. Pokud se tak nestalo, je možné podat stížnost přímo České poště na jednání doručovatele. Reklamaci dodání by měl uplatnit odesílatel. Na základě podané reklamace by pošta měla zjistit, zda byly dodrženy postupy pro dodání dle poštovních podmínek a pokud služba nebyla poskytnuta z důvodu, který je na straně podniku, vzniklo by odesílateli právo na vrácení ceny za službu. Odesílatel může rozhodnout o vyplacení této částky jiné osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.