Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5643Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2015, před 10 lety

Lubomír Bureš

Znění stížnosti

2x nedodáno zboží na uvedenou adresu (jedna zásilka byla z ČR a druhá ze zahraničí). Dokonce jsem neobdržel ani Oznámení o vyzvednutí zásilky na pobočce České pošty. Česká pošta zboží poslala zpět odesílatelovi a až ten mi sdělil, co se děje. Věřím že to není chyba celé České pošty, ale jednotlivce, který má zboží doručit.Ten podle všeho není schopen zazvonit na zvonek a také vhodit do schránky Oznámení o vyzvednutí zásilky. Jedná se o poštu Brno - Líšeň, 628 00


Produkt

LED žárovky, sportovní potřeba


Požadované řešení

Chtěl bych jednu věc. A to doručit opět objednané zboží a to na náklady České pošty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2015 10:28, před 10 lety

Není-li možné dodat zásilku na uvedené poštovní adrese, podnik by měl zásilku uložit na poště a informovat adresáta o jejím uložení. Pokud se tak nestalo, je možné podat stížnost přímo České poště na jednání doručovatele. Reklamaci dodání by měl uplatnit odesílatel. Na základě podané reklamace by pošta měla zjistit, zda byly dodrženy postupy pro dodání dle poštovních podmínek a pokud služba nebyla poskytnuta z důvodu, který je na straně podniku, vzniklo by odesílateli právo na vrácení ceny za službu. Odesílatel může rozhodnout o vyplacení této částky jiné osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.