Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#5645Zaplacené a nedodané zboží a firma nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2015, před 10 lety

Vendula Banasinská

Znění stížnosti

Dne 12.1.2015 jsem zaplatila fakturu na kosmetické zboží u firmy Eveline kosmetics. Do dnešního dne nebyly peníze spárovány s fakturou, takže mi ani zboží nedorazilo. Firma nebere telefony, na meily neodpovídají.
Vzhledem k tomu, že má objednávka byla za necelých 400,- tak ani storno transakce v bance by nebylo efektivní. Česká spořitelna si za tuto službu účtuje něco málo přes 300 :-) a Fio banka na jejíž účet to šlo sice tuto akci provádí zdarma, ale pouze pro své klienty.
Tím pádem storno z mé strany není reálné a jsem plně závislá na tom jak se k tomuto problému postaví distributorská firma Foglik s.r.o. .
Toto není první objednávka u této společnosti a nikdy před tím jsem problém tohoto charakteru neměla. Tak doufám že se jedná pouze o logistický problém, který bude v brzké době vyřešen.


Produkt

Glod sérum (kod 101097) 156,75,- a termoaktivní sérum (kod 100605) 156,75,-


Požadované řešení

Buď navrácení finanční hotovosti nebo zaslání zaplaceného zboží.
Je mi jedno jaká z variant, ale každopádně chci na co mám nárok.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 18:13, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objedané zboží. Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky.

Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 12:50, před 10 lety

Společnost Foglik s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Z trestněprávního hlediska je možné připojit se k trestnímu oznámení na Policii ČR. Poté budou orgány činné v trestním řízení posuzovat, zda došlo ke spáchání trestného činu.

Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a
občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.