Společnost


G&V investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56452Nereagují na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 26 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2022, před 3 lety

Martina Bílá

Znění stížnosti

21.2. 2022 jsme si objednali robotické vysavače z jejich reklamy, bylo doručeno 2.3. 22, vysavače jsme doma vyzkoušeli a jsme s nimi nespokojení - jsou hlučné, téměř nefunkční a USB porty pro nabíječku jsou křivě instalované - nedá se pořádně zasunout nabíječka, zboží chceme reklamovat avšak firma vůbec nereaguje na naše e-maily


Produkt

jedná se o robotický vysavač cleanity


Požadované řešení

objednali jsme dva kusy, oba stejně nefunkční, požadujeme vrácení zboží a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2022 12:23, před 3 lety

Jestliže prodávající nereaguje na kontaktování spotřebitelem, doporučujeme jej kontaktovat s reklamací doporučeným dopisem s dodejkou na adresu sídla společnosti. U G&V investment s.r.o. je sídlem podle obchodního rejstříku Jičínská 226/17, Praha 130 00.

Společnost má povinnost přebírat dopisy na adrese sídla - pokud tak neučiní uplatní se fikce doručení a nebude se tak přihlížet k tomu, zda dopis společnost převzala. Následně poběží lhůta na vyřízení reklamace, která je 30denní. V případě, že společnost v této době reklamaci nevyřídí, ocitá se v prodlení a spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 16:08, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.