Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56456Neochota reklamace a sdělení nepravdivých udaju

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2022, před 3 lety

Tomáš Janošič

Znění stížnosti

Dobrý den ,včera 16.3.2022jsme na ostravské pobočce byl vyřešit reklamaci botu která byla uznána jelikož jsem spěchal do práce domluvil jsem se z prodejcem že momentálně nemám čas si vybrat obuv ale že se zastavím v následujícím dni,byla mi tedy vystavena poukázka na nákup ,bohužel již mi nikdo nesdělil že pokud poukázku příjmů nebude možné moci býti vyplacena hotovost pokud si zboží nevyberu.Dnes jsem byl tedy vybrat obuv ale nic mne nezaujalo ,když pominul 15 minutové čekání na obsluhu tak mi vlastně bylo zděleno že reklamace je vyřízena daným poukazem a že již nelze s tímto nic dělat. Požádal jsem tedy prodejce aby zavolal vedoucího prodejny ,to se tedy moc nelíbilo a byl jsem upozorněn abych se chval slušně ,ve sv chování jsem nic neuctiveho nespatřoval a tak jsem prodejce upozornil že se takto chovat nebude a co se nestalo ,vás zaměstnanec mi začal vyhrožovat ať jej počkám venku v 17:15 že končí a můžeme si to vyřídit ,bohužel ani vedoucí prodejny nijak nereagoval a jen suše podotknuto že reklamace je takto vyřízena .


Produkt

Jednalo se o boty Nike relax 8


Požadované řešení

Požadoval bych ,vrácení financí a sjednání nápravy v chování vaseho zamestnance


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 10:53, před 3 lety

Podnikatel může spotřebiteli jako výsledek uznané reklamace nabídnout poukázku, která nepůjde zpeněžit. Měl by jej však o této skutečnosti informovat. Zároveň platí, že spotřebitel není povinen tento poukaz přijmout a může trvat na jiné nápravě.

Jestliže spotřebitel nebyl o skutečnosti, že poukaz nelze převést do hotovosti, informován, neměl by být na svém právu omezen. Může se však stát, že je tato skutečnost uvedena na poukázce - i to by se dalo za určitých okolností považovat za poučení.


K chování zaměstnance:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 16:13, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.