Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěl bych s Vámi podělit o případ s průvodci os. Číslem 40057. Jedu po 7mi dnech že Schmilky z práce U28 do Rumburka. Takže člověk je unavený, vyčerpaný a těší se domů. Paní průvodci neřekne ani dobrej den začne jako hovado nevychovany do mě hustit že nemám roušku. Já tuhle streku jezdím pravidelně a zatím s tím nikdo problém nevěděl, buď protože ví, že trpím s psychosomatickouvadou zvanou PTSD a tím pádem se zákon na mě nevztahuje anebo též uznaji že je to zbytečná věc, když vlak je celkově prázdný.
Upozornil jsem průvodci že já jsem její zákazník a ne ona mým. Pak se stěžovala že z toho má astma a že to musí také nosit a že je nschcipana, ano takhle to řekla. Tak měla zůstat doma a nebýt všem tady na riziku. Když je člověk nemocný, zůstává doma a nedává to cestujícím sežrat, protože by byli raději doma....
Nešlo ani o to co říkala, ale jakým tónem. Ta ženská může být ráda že má takovou práci obzvlášť když je ze severu.
Na základě tě hádky ve vlaku se ve mě vyvolala úzkost a lehký stav paniky. Jelikož se tohle počítá v Německu jako ublížení na zdraví a já jsem zrovna ne cestě z práce domů, jsem po celé cestě pojištěný a tohle průvodci vyjde hodně dráze...
Bylo by třeba, aby průvodci měli kurz Aplikované psychologie a komunikaci, kterou mohou využít v praxi.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/