Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17 3 2022 me byla dorucovana zasilka granuli kterou jsem si neobjednal jelikoz v soucasne dobe zadneho psa nevlastnim tudiz nemam o nic takoveho zajem proto Vas zadam abyste me ze sveho seznamu vyskrtli a nic me uz neposilali nic od Vas nevezmu jelikoz jsem si nic neobjednal jedna se zrejme o nejaky omyl Spozdravem k Vam Karel Svoboda Bohusov 21
neni pro me potrebny
nic uz me neposilejte nic od Vas nepreberu nepotrebuji to dekuji
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Podle bodu 4.1. všeobecných obchodních podmínek společnosti Helvetia Apotheke, v případě objednávky pravidelného zasílání, je každé tři týdny kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle všeobecných obchodních podmínek společnosti možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2.
Pro urychlení a zjednodušení celého procesu je možné společnost kontaktovat na telefonním čísle zákaznického oddělení: 234 099 888 (Po - Pá 8:00 – 17:00).
Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Vážený pane Svobodo,
na základě Vaší stížnosti jsme celou situaci prověřili. Hovory jsou monitorované, hovor jsme si poslechli a objednávka i její cena byla odsouhlasena. Zároveň vidíme, že jste zásilku nepřevzal a byla k nám vrácena zpět. Žádné další zasílání u nás nemáte nastavené. Tímto považuji situaci za vyřízenou.
S pozdravem
Zákaznický servis PetGourmet
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.