Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#56467Zrušení připojení k internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2022, před 3 lety

Eva Blažková

Znění stížnosti

Přišla mi od vás sms,že mi bude účtovat29kč/24h za připojení k internetu.Já tuto službu vůbec neužívám a užívat nebudu.Chytrý tel.nemám mám pouze tlačítkový,který jsem dostala na vánoce.Internet používám přes wifi.Prosím o zrušení účtu.Jsem důchodkyně a vyhazovat peníze za to co neužívám se mi nechce a sahá mi to do rozpočtu.Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Reakce je: zrušit přístup na internet v telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 12:24, před 3 lety

Podnikatel má právo přijímat platby jen za služby, které si u něj spotřebitel objednal. V tomto případě se může jednat o nechtěné objednání služby, ale také o pochybení společnosti. Společnost budeme o existující stížnosti informovat, avšak rychlejším řešením by v této situaci mohlo být kontaktování podpory O2 na čísle 800 02 02 02, přičemž dle společnosti je nejvíce volných operátorů od 14 do 17 hodin (další kontakty jsou dostupné zde: https://www.o2.cz/osobni/kontakty).

Jestliže spotřebitel službu vůbec nevyužíval, může následně reklamovat i vyúčtování a požadovat přiměřenou slevu. S reklamací se spotřebitel musí obrátit přímo na společnost O2.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2022 12:33, před 3 lety

Dobrý den paní Blažková,
rádi bychom vaši situaci prověřili, ale bez uvedení identifikačních údajů, primárně telefonního čísla si vás nemůžeme vyhledat a poskytnout vyjádření ani situaci řešit.
Prosím vás tak o doplnění telefonního čísla a pro ověření číslo SIM karty z její zadní strany (18 místné číslo začínající na 89) nebo PUK a následně situaci rádi prověříme.
Doplnění proveďte prosím zde do neveřejných údajů nebo nás prosím kontaktujte přímo na email info@o2guru.cz a uveďte, že odkazujete na tento dTest.
Děkuji a přeji příjemný den
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2022 11:28, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 14:52, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.