Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Přišla mi od vás sms,že mi bude účtovat29kč/24h za připojení k internetu.Já tuto službu vůbec neužívám a užívat nebudu.Chytrý tel.nemám mám pouze tlačítkový,který jsem dostala na vánoce.Internet používám přes wifi.Prosím o zrušení účtu.Jsem důchodkyně a vyhazovat peníze za to co neužívám se mi nechce a sahá mi to do rozpočtu.Děkuji za odpověď.
Reakce je: zrušit přístup na internet v telefonu.
|
Tweet |
Podnikatel má právo přijímat platby jen za služby, které si u něj spotřebitel objednal. V tomto případě se může jednat o nechtěné objednání služby, ale také o pochybení společnosti. Společnost budeme o existující stížnosti informovat, avšak rychlejším řešením by v této situaci mohlo být kontaktování podpory O2 na čísle 800 02 02 02, přičemž dle společnosti je nejvíce volných operátorů od 14 do 17 hodin (další kontakty jsou dostupné zde: https://www.o2.cz/osobni/kontakty).
Jestliže spotřebitel službu vůbec nevyužíval, může následně reklamovat i vyúčtování a požadovat přiměřenou slevu. S reklamací se spotřebitel musí obrátit přímo na společnost O2.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den paní Blažková,
rádi bychom vaši situaci prověřili, ale bez uvedení identifikačních údajů, primárně telefonního čísla si vás nemůžeme vyhledat a poskytnout vyjádření ani situaci řešit.
Prosím vás tak o doplnění telefonního čísla a pro ověření číslo SIM karty z její zadní strany (18 místné číslo začínající na 89) nebo PUK a následně situaci rádi prověříme.
Doplnění proveďte prosím zde do neveřejných údajů nebo nás prosím kontaktujte přímo na email info@o2guru.cz a uveďte, že odkazujete na tento dTest.
Děkuji a přeji příjemný den
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.