Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Českou poštou mi bez náhrady byla zabavena zásilka z e-shopu za 1070 kč. Jedná se o zcela bezpečný produkt od renomované a oblíbené firmy Heinz, který se běžně prodává i v České republice a už několikrát mi bez jakýchkoliv celních či jiných problémů přišel i ze zahraničí - třikrát přes eBay a jednou přes amazon.de.
Jedná se o tento výrobek - bohužel v českém Icelandu momentálně nedostupný:
https://eshop.iceland.cz/heinz-kureci-polevka-400-g/
Ještě před tím, než jsem zásilku objednal, jsem byl ujištěn pracovnicí
call-centra České pošty o tom, že s polévkovými konzervami celníci
nemají problém.
Nakoupil jsem tedy v dobré víře na základě doporučení pracovnice call-centra České pošty, takže Česká pošta mě svým jednáním připravila o 1070 korun českých. A to už vůbec nemluvím o tom, že jsem dnes obdržel e-mail ze skladu vyměňovací pošty 120 o tom, že k nim zásilka ještě ani nedorazila. Přitom podle systému už je u nich déle než týden. https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=CC145102170BE
https://eshop.iceland.cz/heinz-kureci-polevka-400-g/ , https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=CC145102170BE
Vyměřit doplatek DPH a doručit zásilku. Pakliže už byla zničena, plná refundace ceny zásilky od České pošty.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman