Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Od firmy STANDER mi měl přijít první úvodní balíček ZDARMA s tím, že po obdržení prvního balíčku budu moci další následné balíčky stornovat (hovor a příslib je tel. nahrán). První balík nepřišel vůbec (žádný jsem nepřevzala) a druhý přišel rovnou s fakturou! Na jakou adresu mám zboží vrátit? NECHCI ŽÁDNÉ PŘEDRAŽENÉ PRODUKTY, NECHCI od společnosti STANDER dostávat žádné zásilky!!!! Prosím o vyřešení nepříjemné situace. Děkuji za zpětnou vazbu a radu, jak postupovat dál.
CDB and GINSENG (SCG) - nežádala jsem o produkt!
FA jsem NEproplatila. Chci vrátit zboží, i když mě to bude stát bohužel nějaké peníze za poštovné.
Pozn. Je hezké, že v dopise píšete, že v případě dotazů se můžeme na Vás obrátit tel, nebo e-mailem, ovšem Vaše kontakty uvedené v dopise jaksi chybí!!!
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.