Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#56493Manažer

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2022, před 3 lety

Jan Král

Znění stížnosti

Albert Rokycanská 2656, Plzeň 4. Neskutečně odporné chování manažera prodejny. Výhružné chování, flegmatik, nezodpovědnost, hrubost.
Dále ženský ve vedení, hrůza. To samé nezodpovědnost k zaměstnancům i s manažerem, nic nevysvětlí, nezaučí pošlou vás do vody kde neumíte plavat. Nemluvně za to, že člověku ani nevysvětlí v kolik a jak má otevřít prodejnu, když to dělá poprvé a ani neví kam má jít.
Pečivo které má být odepsáno si berou domů, kouří si v prostorách pro vedení. Pauzu místo půl hodiny jako každý jiný zaměstnanec, mají i 2 hodiny denně. |Většinu času prosedí na kuřárně. Přímo manažer Lukáš z této prodejny, vysedává ix hodin denně ve své kanceláři která je ovšem prosklená a je do ní vidět, tudíž bylo vidět několika lidmi, nohy na stole a povídání si několik hodin s ostatními ženskými vedení. Když má člověk problém, odpálkuje ho a nedělá s tím nic.
Na krámu nehorázná neochota. Co se týče lidí největší problém máme s manažerem Lukášem! Pokladní Martou a Lucií! Dále ženské ve vedení!
Děkuji pokud s tím něco uděláte. S pozdravem bývalý zaměstnanci Albert.


Požadované řešení

Požadované řešení je takové, aby pokladní byli určitě milejší protože pokud je to nebaví a řeší své komplexy na lidech, tak by takovou práci dělat neměli. Dále aby manažer Lukáš byl prověřen a následně opustil pozici manažera. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 13:55, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.