Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Albert Rokycanská 2656, Plzeň 4. Neskutečně odporné chování manažera prodejny. Výhružné chování, flegmatik, nezodpovědnost, hrubost.
Dále ženský ve vedení, hrůza. To samé nezodpovědnost k zaměstnancům i s manažerem, nic nevysvětlí, nezaučí pošlou vás do vody kde neumíte plavat. Nemluvně za to, že člověku ani nevysvětlí v kolik a jak má otevřít prodejnu, když to dělá poprvé a ani neví kam má jít.
Pečivo které má být odepsáno si berou domů, kouří si v prostorách pro vedení. Pauzu místo půl hodiny jako každý jiný zaměstnanec, mají i 2 hodiny denně. |Většinu času prosedí na kuřárně. Přímo manažer Lukáš z této prodejny, vysedává ix hodin denně ve své kanceláři která je ovšem prosklená a je do ní vidět, tudíž bylo vidět několika lidmi, nohy na stole a povídání si několik hodin s ostatními ženskými vedení. Když má člověk problém, odpálkuje ho a nedělá s tím nic.
Na krámu nehorázná neochota. Co se týče lidí největší problém máme s manažerem Lukášem! Pokladní Martou a Lucií! Dále ženské ve vedení!
Děkuji pokud s tím něco uděláte. S pozdravem bývalý zaměstnanci Albert.
Požadované řešení je takové, aby pokladní byli určitě milejší protože pokud je to nebaví a řeší své komplexy na lidech, tak by takovou práci dělat neměli. Dále aby manažer Lukáš byl prověřen a následně opustil pozici manažera. Děkuji
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.