Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednaljsem letenku vč. odbavených zavazadel a výběru sedadel. toto jsem zaplatil, rezervace potvrzena v aplikaci Kiwi také vč, zavazadel a sedadel.
Rezervace potvrzena, v aplikaci byly i zavazadla a sedadla. Následně začali chodit emaily od Kiwi ,že zavazadla ani sedadla se jejich chybou nenahrály do letenky. Konstatace že se snaží mi vrátit peníze za zavazadla a sedadla a at si zavazadla zaplatím na letišti a sedadla zařídím sám u dopravce. Protože jsem kupoval letenku jako komplet se službami a byla chyba na jejich straně a nejednalo se o vyšší moc či zrušení letu požádal jsem o vracení celé částky a zrušení rezervace. Neuznáno
letenka do Amsterdamu 29.4. , 2osoby
Zrušení rezervace- vrácení celé částky
|
Tweet |
Obecně je možné odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve 14denní lhůtě dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Společnost Kiwi.com s.r.o. je však v uvedeném případě zprostředkovatelem a jedná se o smlouvu o zprostředkování na kterou se z tohoto ustanovení vztahuje výjimka. Odstoupit bez udání důvodu zde tak nebude možné.
V úvahu by však připadala možnost odstoupení od smlouvy pro její podstatné porušení, což umožňuje § 2002 odst. 1 občanského zákoníku. Za podstatné porušení smlouvy se obecně považuje takové porušení, kdy by druhá strana smlouvu neuzavřela, kdyby věděla, že k takovému porušení dojde. Jestliže je tato podmínka naplněna, může se spotřebitel obrátit na společnost s odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.