Společnost


Kiwi.com s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56495Neuznané zrušení letenky kvůli chybe Kiwi.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2022, před 3 lety

Kamil Jankovský

Znění stížnosti

Objednaljsem letenku vč. odbavených zavazadel a výběru sedadel. toto jsem zaplatil, rezervace potvrzena v aplikaci Kiwi také vč, zavazadel a sedadel.
Rezervace potvrzena, v aplikaci byly i zavazadla a sedadla. Následně začali chodit emaily od Kiwi ,že zavazadla ani sedadla se jejich chybou nenahrály do letenky. Konstatace že se snaží mi vrátit peníze za zavazadla a sedadla a at si zavazadla zaplatím na letišti a sedadla zařídím sám u dopravce. Protože jsem kupoval letenku jako komplet se službami a byla chyba na jejich straně a nejednalo se o vyšší moc či zrušení letu požádal jsem o vracení celé částky a zrušení rezervace. Neuznáno


Produkt

letenka do Amsterdamu 29.4. , 2osoby


Požadované řešení

Zrušení rezervace- vrácení celé částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 11:46, před 3 lety

Obecně je možné odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve 14denní lhůtě dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Společnost Kiwi.com s.r.o. je však v uvedeném případě zprostředkovatelem a jedná se o smlouvu o zprostředkování na kterou se z tohoto ustanovení vztahuje výjimka. Odstoupit bez udání důvodu zde tak nebude možné.

V úvahu by však připadala možnost odstoupení od smlouvy pro její podstatné porušení, což umožňuje § 2002 odst. 1 občanského zákoníku. Za podstatné porušení smlouvy se obecně považuje takové porušení, kdy by druhá strana smlouvu neuzavřela, kdyby věděla, že k takovému porušení dojde. Jestliže je tato podmínka naplněna, může se spotřebitel obrátit na společnost s odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 09:08, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.