Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56502Nevyžádané zboží za 999 Kč. . Neschopnost se dovolat na zákaznický servis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2022, před 3 lety

Ivana Pilchová

Znění stížnosti

Byl mi nabídnut vzorek zdarma po telefonu,že další zboží mohu kdykoli zrušit. Řekla jsem jasně, aby paní ihned napsala, že žádné další zboží nechci odebírat. Dnes 17.3.22jsem obdržela 30 tablet s chromem a 10ml nějaké kapky za 999Kč.Fa 30009106 vystavena 6.3.22 a lživý údaj č.předplatného 917963,nic jsem neobjednávala Pokud tam operátorka napsala smlouvu bez mého souhlasu, tak ji ruším!!Současně žádám přesnou adresu v ČR, nehodlám platit drahé poštovné do ciziny za vrácení nevyžádaného zboží a důrazně upozorňuji, abyste mi žádné další zboží neposílali, jinak se obrátím na ČOI ČR.Ivana Pilchová


Produkt

30 tablet s chromem a 10ml nějakých kapek


Požadované řešení

Vymazat ze seznamu a bez souhlasu mi nic neposílal, vrátit poštovné za nevyžádané zboží, důchod potřebuji na jídlo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 09:06, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 08:44, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.