Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Byl mi nabídnut vzorek zdarma po telefonu,že další zboží mohu kdykoli zrušit. Řekla jsem jasně, aby paní ihned napsala, že žádné další zboží nechci odebírat. Dnes 17.3.22jsem obdržela 30 tablet s chromem a 10ml nějaké kapky za 999Kč.Fa 30009106 vystavena 6.3.22 a lživý údaj č.předplatného 917963,nic jsem neobjednávala Pokud tam operátorka napsala smlouvu bez mého souhlasu, tak ji ruším!!Současně žádám přesnou adresu v ČR, nehodlám platit drahé poštovné do ciziny za vrácení nevyžádaného zboží a důrazně upozorňuji, abyste mi žádné další zboží neposílali, jinak se obrátím na ČOI ČR.Ivana Pilchová
30 tablet s chromem a 10ml nějakých kapek
Vymazat ze seznamu a bez souhlasu mi nic neposílal, vrátit poštovné za nevyžádané zboží, důchod potřebuji na jídlo
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.