Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
ve čtvrtek 17.3. jsem byla na nákupu v Brněnské pobočcce. Koupila jsem si malé kalamáry s tím, že miluji a často připravuji mořské plody. Bohužel jsem zjistila, že jsou kalamáry plné plastových kousků. Na požádání ráda zašlu fotografii. Bohužel jsem to zjistila pozdě a několik těchto kousků jsem i pozřela.
Kalamáry malé, vážené, zakoupené z baru s ledem a rybami. 17.3.,
Prosím, zkontrolujte kalamáry. Vzhledem k dlouhodobým kladným zkušenostem nemám důvod požadovat nějaké náhrady apod. Nicméně objem plastových částic, které jsem vybrala z pouhých dvou menších kalamár byl alarmující.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Syrová, velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost a děkujeme za zaslání podnětu. Situaci jsme prověřili s kolegy na hypermarketu a také s dodavatelem kalamár se závěrem, kdy se s největší pravděpodobností jednalo o průhlednou širokou kost, která má funkci páteře. Věříme, že nám zachováte svou přízeň i v budoucnu. Váš Globus.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.