Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#56517Nepravdivé informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 24 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2022, před 3 lety

Jakub Peňás

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes jsem byl v prodejně Sportisimo Ve Zlíně Malenovicích a na vašich internetových stránkách bylo napsané že máte fyzicky čepel na florbal na prodejně. Přitom jsem dorazil do Zlína a bylo mi řečeno že ji tady nemáte ale na internetu ji máte skladem přitom internet psal že ji máte. Jel jsem z Kroměříže do Zlína jen abych si ji koupil a přitom jsem jel zbytečně. Nechápu proč neudáváte na internetovych stránkách pravdivé informace, ušetříte spoustě lidem čas i peníze.


Produkt

5413000322


Požadované řešení

Udávat pravdivé informace na vašich internetových stránkách nebo uhradit zbytečně projet pohonné hmoty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 13:25, před 3 lety

V době prověřování této stížnosti již u předmětného produktu není uvedena dostupnost ve Zlíně-Malenovicích. Budeme však vycházet z předpokladu, že tomu tak bylo.

V tomto případě je důležité, zda ve chvíli, kdy prodávající tuto skutečnost uváděl, čepel na prodejně byla. Mohlo se stát, že před příjezdem spotřebitele byla prodána někomu jinému.

Jestliže však bylo uvedeno, že je na prodejně čepel dostupná, přestože tomu tak v té době již nebylo, mohlo by se jednat o vábivou reklamu: Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Z popisu však nelze určit, zda k naplnění této skutkové podstaty došlo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 10:48, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.