Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56519Verbalni napadeni od kuchare pro zpravy z Ukrajiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2022, před 3 lety

Petr Nečas

Znění stížnosti

Dne 20.3.2022 jsem nastoupí do vlaku IC 574 v Kralove poli.
Nastoupil jsem do jidelniho vozu abych posnidal.
Personal - Ilona Dulinkova a kuchar prakticky celou dobu sedeli v pasazerske casti a hanhlas se bavili.
Pustil jsem si zoravy o alce na ukrajine poloticho (zpravy jsem sotva slysel ja, natoz aby to neooho intezovalo - v iidelnim vagonu nebyl jinak nikdo) na mobilnim telefonu.
Kuchar na me zacal meicet pres cely vuz (sedel jsem cca v jeho polovine), abych si to dala laskave do sluchateke, ze po ranu nehodla poslouchat rustinu. A zacal na me rvat ze ho to nezakima a slo ne me napadat. Kdyz jsem opacil, ze je tam valka, kde mknumiraji pratele, rekl, ze ho to absolutne nezajima a at tomokamzite ztisim, dokonce vstal a udelala agresivne nekolik kroku ke me. Obsluhujici dama Ilona Dulikova jej podporovala a pokrikovala na me nenavistne take.
V humanizarni situaci jaka je u nasich temer sousedu povazujiangakove jednani od personalu NARODNIHO DOPRAVCE za absolutne nelrijatelne a skandalnin


Požadované řešení

Zajisteni pisemne omluvy
Instruktaz personalu aby takto nejednala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 09:29, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.