Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
dne 6.12.2022 jsem zaslala doporučeně výpověď ze smlouvy č. OOSCG20347000361
včetně vráceného zboží. dne 18.3.21 mi bylo zboží opět zasláno spolu s fakturou. připojuji podklady: výpověď s podacím lístkem (originály mám k dispozici včetně potvrzení o převzetí zboží)
PO Box 18
120 00 Praha 2
Pro společnost – příjemce: Stander Sp. Z o.o.
Věc: Výpověď smlouvy před koncem „ ne děkuji“
Vypovídám s okamžitou platností smlouvu č. 00SCG20347000361, číslo předplatného 917820.
Nepoužité zboží je součástí toho sdělení.
Dále v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) a nařízením (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů – dále jen „ GDPR“) vám NEUDĚLUJI SOUHLAS se zpracováním mých osobních údajů a kontaktování mé osoby ve věcech nabídky dalších služeb či zboží.
Renata Reitoralová Ansorgová
V Brně 6.12.2021
CBD and GINSENG (SCG) 1+1
Okamžité vyškrknutí z vaší databáze a již nedodávání zboží.
nevyžádané zboží jsem ochotna Vám zaslat zpět dobírkou. opětovně nejsem povinna hradit poštovné.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či právě po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět.
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o. písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.