Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Před nějakou dobou jsem telefonicky odsouhlasil firmě Stander zaslání bezplatného vzorku Ginseg RCG s tím, že po odzkoušení se budu moc rozhodnout, jestli budou následovat další dodávky. Vzorek jsem neobdržel, ale 9.3. 2022 přišla SMS s tím , že jsem nezaplatil za dodávku zboží, kterou jsem také neobdržel a nebyla ani zaslána adresa pro písemné zrušení dalších dodávek. Zavolal jsem na v SMS uvedené tel. číslo 227191219 na zák. servis p. Tomsové, která mi sdělila ,abych nic neplatil, že celou záležitost vyřídí . Dne 18.3. 2022 jsem však obdržel vlastně 1. fyzickou dodávku společně s fakturou na 990 Kč a s tím, že další dodávky mohu zrušit do 6.4. 2022 , ale bez mailové adresy, na kterou je možno zaslat písemné storno dalších dodávek, pouze je zde adresa do Polska Stander, ul.Bodycha 87, 05- 816 Reguly, Polska. Požaduji vrácení zboží vrácení /nedoručen bezplatný vzorek pro odzkoušení a tím ani adresa pro zrušení dalších dodávek/, a také storno dalších dodávek. Ve věci se pokusím zítra 21.3. opět zavolat na zákaznický servis.
Děkuji za pomoc při řešení sporu.
S pozdravem Zdeněk Venc, tel. 602562083
CBD and GINSENG (RCG), 30 kapslí
Požaduji vrácení zboží, storno faktury a zrušení dalších dodávek.
Zítra zašlu ještě výsledek tel. hovoru se zákaznickým servisem.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.