Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#56526Ztracený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2022, před 3 lety

Markéta Šemberová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 14.3.2022 jsem posílala přes Zásilkovnu 2 balíky z pobočky Taran, Tř.Svobody 4, Olomouc. Jeden balík byl již úspěšně doručen, druhý balík se značkovou obuví v hodnotě cca 1500kč (původní cena 4.500, za 1.300 byly boty prodány na aplikaci Vinted) v aplikaci Zásilkovna hlásí, že jej mám donést na podávací místo. Po dvou dnech jsem volala na infolinku a nahlásila problém, paní si ode mne vzala popis balíku s tím, že po něm bude pátrat a volat na depa. Několikrát jsem byla na podávacím místě, prosila paní o pomoc, ale prý nemá jak. Balík podle její inventury údajně odešel. V pátek 18.3. mne kontaktovalo reklamační oddělení Zásilkovny s tím, že neví, kde se zásilka nachází, a ať vyplním reklamační formulář. Do reklamačního formuláře jsem vyplnila naprosto vše, včetně popisu zásilky i fotek obsahu. Reklamace mi byla neuznána s tím, že jsem nebyla přítomna při lepení štítku na balík. Má odpověď byla, že to je naprostý nesmysl, protože štítky jsem na oba balíky na podávacím místě lepila sama poté, co mi je paní vytiskla. I přesto trvá reklamační oddělení na tom, že to není možné, protože by automaticky jejich systém balík generoval jako přijatý. Domnívám se, že to ale není můj problém, že jim systém selhal.


Produkt

Karl Lagerfeld tenisky, černé, bílá platforma. Na platformě napsán název značky, z vnější strany, na teniskách přilepený gumový panďulák. Stříbrná pata s napisem Karl Lagerfeld. Boty velikost 39 byly odeslané v černé matné krabici, na níž nahoře bylo napsáno lesklým černým písmem Karl Lagerfeld.


Požadované řešení

Úhradu za ztrátu ve výši hodnoty balíku (1300)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 10:22, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 16:03, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.