Společnost


REDOGAN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56529Redogan

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2022, před 3 lety

Petra Stichova

Znění stížnosti

Dobrý den chtěla bych podat stiznost na redagon každý 2mesice platím MND elektřinu stín že se snímá domluvím a že je všechno v pořádku ale furt my volá redagon stín že mám unich dluch a že mi vipocitali 5000 a že Jak to nepošlu tak posílají vijezd nebo mě dají k soudů to přece není možné aby to bylo za 2mesice tolik peněz když posílám 3000 každí 2mesice můžete my stín nak pomozt už si snímá nevím rady děkuji vám za pomoc a za odpověď


Produkt

Redagon


Požadované řešení

Pomůžete my prosim


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 11:09, před 3 lety

Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčený, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá.

Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Pokud by společnost spotřebitele bezdůvodně obtěžovala s požadavky na zaplacení částek, které však ve skutečnosti spotřebitel nedluží, mohlo by vyvstat podezření na spáchání trestného činu nebezpečného pronásledování ve smyslu § 354 odst. 1 písm. c) zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 10:23, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.