Společnost


3dVirtuálníObchody s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5653Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2015, před 10 lety

Michaela Bečicová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 2.12.2014 jsem v internetovém obchodě 3dliving.cz koupila postel z masivu, bohužel po necelém měsíci používání se pode mnou postel propadla.
Ihned jsem postel nafotila, popsala závadu a poslala na jejich email reklamaci.
V příloze reklamačního emailu jsem poslala veškeré dokumenty o koupi a dále fotodokumentaci závady, jak bylo vyžadováno na stránkách obchodu.
Dodnes mi na email nikdo neodpověděl a telefon nezvedají.
Prosím o radu jak postupovat dál.


Produkt

Postel SARA z masivu, 160x200 cm - http://www.3dliving.cz/zbozi/postel-sara-160x200cm-z-masivu-borovice/p-103540


Požadované řešení

Kladné vyřízení reklamace, výměna poškozené části postele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 15:23, před 10 lety

Prodávající má podle § 19 z. o ochraně spotřebitele povinnost přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu a je možné podat podnět České obchodní inspekci, která v této oblasti je příslušná. V tomto případě doporučujeme zaslat reklamaci písemně s dodejkou. Pokud reklamace není do 30 dnů od uplatnění vyřízena, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2015 15:25, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.