Společnost


TICKET ART PRAHA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:408
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56534ZRUŠENÉ představení Pán ledu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 22 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2022, před 3 lety

Ludmila Benešová

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím o radu jak postupovat vzhledem k zrušenému představení Pán ledu – Jevgenij Pljuščenko.
Mám zakoupené dvě vstupenky na tuto akci. Vstupenky zakoupil manžel ještě v roce 2019 jako vánoční dárek u společnosti TICKET ART již na první termín tj. 4.4.2020. Představení se z důvodu COVID-19 přesouvalo z 4.4.2020 na 19.9.2020/20.2.2021/19.9.2021/11.12.2022,18:00.

TICKET ART skončil v insolvenci, ale bylo slibováno náhradní představení, poslední výměna vstupenek měla být v den pořádání akce.

Vstupenky bylo i nadále možné zakoupit u společnosti TICKET PORTAL.
Ta na svých stránkách uvádi: "Vstupenky na toto představení zakoupené do 30.7.2021 v jiné prodejní síti než Ticketportal, budou od 12:00 hod v den představení vyměněny na označeném místě, u vstupu do Tipsport areny a diváci budou usazeni na nová místa."

Nyní na stránkách Ticketportalu u dané akce přibyl následující text:
"vzhledem k vojenskému konfliktu a invazi na Ukrajinu jsme se po domluvě s pořadatelem dohodli bruslařskou show PÁN LEDU - JEVGENIJ & ALEXANDER PLJUŠČENKO (plánováno na 4.4.2020/19.9.2020/20.2.2021/19.9.2021 a 11.12.2022 od 18:00), Tipsport Arena, Praha dál neprodávat a VRÁTIT zákazníkům vstupné."

Pořadatel tedy vrací peníze, ale týká se to jen vstupenek zakoupených přes TICKET PORTAL. Nevím, jak mám v dané věci dále postupovat. Žádám o vrácení peněz za tři vstupenky v celkové výši : 1770,- Kč.

Děkuji, Benešová


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 15:03, před 3 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.

Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Spotřebitel se může obrátit na pořadatele kulturní akce s žádostí o vrácení peněz, neboť z popisu vyplývá, že pořadatelem není společnost Ticket Art Praha s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 16:13, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.