Společnost


AXA pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56550Nevyřízení nároku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2022, před 3 lety

Barbora Hlavicová

Znění stížnosti

Vážení,

obracíme se na Vás, přes stížnosti, jelikož doposud nebyl vyřízený uplatněný nárok pana Miloše Cajsky.
Dne 9.8.2021 byl uplatněn nárok na ztížení společenského uplatnění pana Miloše Cajsky v souvislosti s dopravní nehodou ze dne 31.10.2019. Každý měsíc jsme Vás jako pojišťovnu urgovali a žádali o vyřízení. Z Vaší strany jsme neobdrželi žádnou reakci. Také jste nedostáli zákonné lhůty 3 měsíce k vyřízení uplatněného nároku, klient má tedy nárok na úroky z prodlení. Chceme vše vyřídit smírnou cestou, ale pokud nebude nárok neprodleně vyřízen, tak budeme zasílat žalobu na Vaši pojišťovnu.
Žádáme tedy o okamžité vyřízení.
Děkujeme předem za odpověď.

S pozdravem

Emil Mędrecki, radca prawny
evropský usazený advokát
ev. č. ČAK 50275
tel: +48 533 262 156

“MEDRECKI & PARTNERS LAW OFFICE”
SPÓŁKA KOMANDYTOWA, odštěpný závod
Jezuitská 582/17
602 00 Brno
IČO 08553483
www.mplo.eu


Produkt

číslo pojistné události: 19.20006.0042271


Požadované řešení

Vyřízení a vyplacení nároku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 13:03, před 3 lety

Jestliže společnost nevyřídila pojistnou událost ve stanovené lhůtě a na snahu o kontaktování nijak nereaguje, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, která je příslušným orgánem v oblasti neživotních pojištění (https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.