Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
obracíme se na Vás, přes stížnosti, jelikož doposud nebyl vyřízený uplatněný nárok pana Miloše Cajsky.
Dne 9.8.2021 byl uplatněn nárok na ztížení společenského uplatnění pana Miloše Cajsky v souvislosti s dopravní nehodou ze dne 31.10.2019. Každý měsíc jsme Vás jako pojišťovnu urgovali a žádali o vyřízení. Z Vaší strany jsme neobdrželi žádnou reakci. Také jste nedostáli zákonné lhůty 3 měsíce k vyřízení uplatněného nároku, klient má tedy nárok na úroky z prodlení. Chceme vše vyřídit smírnou cestou, ale pokud nebude nárok neprodleně vyřízen, tak budeme zasílat žalobu na Vaši pojišťovnu.
Žádáme tedy o okamžité vyřízení.
Děkujeme předem za odpověď.
S pozdravem
Emil Mędrecki, radca prawny
evropský usazený advokát
ev. č. ČAK 50275
tel: +48 533 262 156
“MEDRECKI & PARTNERS LAW OFFICE”
SPÓŁKA KOMANDYTOWA, odštěpný závod
Jezuitská 582/17
602 00 Brno
IČO 08553483
www.mplo.eu
číslo pojistné události: 19.20006.0042271
Vyřízení a vyplacení nároku.
|
Tweet |
Jestliže společnost nevyřídila pojistnou událost ve stanovené lhůtě a na snahu o kontaktování nijak nereaguje, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, která je příslušným orgánem v oblasti neživotních pojištění (https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz