Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Furt mame problem z internetem. Po každych třech týdnech na 4-5 dnů zmízi a nikdo neví v čem je problem. A jěště abych dovolal operatou tak to jě min.30-40 min. Pak operator žekne že zkusi spojít z technikem a pak žekne,že nepodařilo,tak počkajte,možna zitra vám zavola. Už dělaly reklamace modemu a níc nepomáha. Kdy bých to bylo jěden krat a nebo par,nežeknu níc,chapu že muže někdy něco stat. Ale po každych třech týdnech na 4-5 dnů je vypadek.V Čině už by za to zastřelily.
Reahovat bych měly tak,že během 2h.odstranin vypadek a nic vic a ne odpočitat od učtu za internet 40Kč. Manželka ma Home office a za tito dny přiichazi o hodně vic jak 40Kč.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Dovgopolyi, mrzí mě vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Dovolím si upozornit na možnost využití balíčku „Free data day“ v době výpadku, který zajistí na konkrétním telefonním čísle neomezená mobilní data s neomezenou rychlostí na 24 hodin. Zákazník si může balíček aktivovat pouze sám v samoobsluze Můj Vodafone nebo přes odkaz z výpadkového e-mailu. Balíček je dostupný všem zákazníkům s aktivními mobilními daty v situacích, kdy dojde k výpadkům služby Pevný internet Kabel (exUPC). Telefonní číslo musí být vedeno u naší společnosti. Na našich stránkách Centrum péče - Vodafone.cz naleznete návody, informace a odpovědi na nejčastější otázky.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.