Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Tato firma obtěžuje především starší občany nabídkou APPLE CIDER VINEGAR +CHRONE a CBD oil přírodních výrobků. Pracovníci této firmy nabízejí tyto výrobky zdarma, ale s příchodem této první zásilky (zdarma)přijde též sdělení, že odběrem zásilky zdarma se zavazují k pravidelnému odběru těchto výrobků měsíčně za 999.-Kč. V případě, že nesouhlasíte musíte napsat písemné odstoupení od smlouvy. Problém je však, že nevíte na kterou adresu odstoupení napsat.Na příchozí obálce s výrobky je adresa DIRECTLINK, ODNOS Wattova 1046/19,Ostrava 700 71, na úvodu dopisu přiloženém k výrobkům je adresa ul.BODYCHA 87, 05-816Reguly, Polska a další adresa v dopise uvedena jako kontakt je PO BOX 18,Praha 2, 120 00. Na poslední adresu jsem poslal 21.12.2021 odstoupení od smlouvy doporučeně a to mi na tel zákaznického čísla 227191219 potvrdili.I přes to mi dnes 21.3.2022 přišla obálka s nevyžádanými výrobky APPLE CIDER VINEGAR+CHROMD a CBD oil s fakturou 999.-Kč. Můžete se ozvat na email, který neuvádějí...Jedná se o ŠMEJDY. Neustále obtěžují staré a nemocné lidi. Navíc jejich příchozí volání platíte vy. V prosinci mě jejich hovor stál 600.-Kč.
Obtěžující a podvodné chování této firmy
Přeji si aby mě tato firma více nekontaktovala a přestala mi zasílat výrobky, které jsem si neobjednal a nemám o ně zájem a ani je ze zdravotních důvodů nemohu užívat.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.