Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56565Přišla mi SMS o aktivaci předplatného Buzzmobi ve výši 99,- Czk týdně. Strháváno z O2.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 21 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2022, před 3 lety

Zuzana Ratajová

Znění stížnosti

Dobrý den,
21.3. jsem obdržela SMS, že potvrzují platbu pro Buzzmobi ve výši 99,- Kč za Gaming. Přehled plateb a nastavení platebních služeb, že naleznu na moje O2. Druhá SMS mi oznamovala, že jsem si aktivovala předplatné Buzzmobi Http://az19.net/T3aH4p v ceně 99 Kc týdně. Zrušení předplatného:
http://az19.net/7yBjuV. Pomoc tel. +420800210280.
Na uvedených stránkách nic zrušit nelze. Na zavolání se ozve špatně mluvící paní, kdy řekne, že tam nikdo není.
Chtěla bych uvést, že jsem si nic neobjednávala, nic neaktivovala.
Prosím o prověření a pomoci, jak se z této údajné registrace dostat.
Děkuji
Zuzana Ratajová
z.ratajova@seznam.cz


Produkt

aktivace nějaké služby


Požadované řešení

Zjistit oč se jedná a zrušit údajnou registraci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 15:24, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 16:11, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.