Společnost


Jablíčkový ráj

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5657Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2015, před 10 lety

Hana Nývltová

Znění stížnosti

26.10.2014 jsem si objednala 10 balíčků křížal.Reakce byla okamžitá a já hned na účet 512 968 0003 / 4000 poslala 300kč.Po čase mi přišla zpráva,že peníze dorazily na špatný účet a že už je všechno v pořádku a jako omluvu dostanu dárek.Celá moje objednávka prý dorazí v následujícm pracovním dnu.Do dnes mi nic nepřišlo,i když jsem je několikrát upozorňovala.


Produkt

10 balení křížal po 80g + dárek


Požadované řešení

Vrácení peněz.Od této pofidérní společnosti bych do úst nevzala vůbec nic.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 16:55, před 10 lety

Internetové stránky podnikatele jsou nedostupné, nelze tedy zjistit jeho identifikační údaje. Jediné dostupné informace jsou o držiteli domény: https://www.dtest.cz/eshopy. Jména se dle dostupných informací shodují, ale pod těmito údaji není zapsána osoba v živnostenském rejstříku. Může se tedy jednat o osobu, která nemá podnikatelské oprávnění nebo může být zapsána pod jiným sídlem.

Pohled ze soukromoprávní hlediska je následující. Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu (po uplynutí sjednané lhůty nebo po uplynutí přiměřené doby po vyzvání k dodání, nebyla-li doba přesně ujednána) k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Je-li poškozených více a subjekt neměl v úmyslu zboží dodat, do úvahy může připadat i trestněprávní odpovědnost. Jde-li o tento případ, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. Situace může být posouzena i jako přestupek proti majetku.

Vzhledem k tomu, že se nám nepodařilo se subjektem navázat kontakt jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 12:32, před 10 lety

Podnikatele jsme vyzývali k reakci na podanou stížnost. Doposud však na naši výzvu nereagoval. Vzhledem k této skutečnosti jsme nuceni případ uzavřít, protože služba VašeStížnosti.cz je založena na dobrovolném smírném řešení spotřebitelského sporu mezi podnikatelem a spotřebitelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.