Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Přes 3hodinové trvalé čekání mi operátor nezvedl telefon. reklamace se týká nové neobjednané položky při vyúčtování, takže musím mluvit s operátorem. Prosím o sdělení čísla - 800777777 ani800770077 nelze použít.
zaslání čísla operátora s nímž je možné se spojit. Na číslech 800770077 ani 800777723 ano 800777777 není možné se s operátorem spojit.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Hošnová, přijměte, prosím, naši omluvu za potíže spojené se ztíženým telefonickým kontaktem našeho Zákaznického centra. Problémy s kontaktováním Zákaznického centra by měly v nejbližší době postupně ubývat. Zdarma můžete volat na č. 800 77 00 77 z pevného i mobilního telefonu, nebo *77 ze sítě Vodafone. Kontaktovat nás můžete také on-line přes Můj Vodafone. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.