Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56581Ruším zasílání vámi nabízeného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2022, před 3 lety

Jaroslava Vacková

Znění stížnosti

Dobrý den, podávám opětovnou stížnost na společnost Stander sp.z.o.o. Je pravda, že jsem byla telefonicky oslovena s tím, že mi zašlou na zkoušku olej CBD a že nic nemusím hradit. Pouze je to jejich reklama, A pokud nic nebudu chtít odebírat, že stačí pouze zavolat na tel. číslo 227 191 219. Tam jsem také okamžitě volala a úspěšně zrušila odběr CBD. Byla jsem ubezpečena, že již mi nic nebude zasíláno a vše bude zrušeno.
Jaké bylo mé velké překvapení, když jsem dnes obdržela balíček s fakturou na 999,- Kč.
Zjistila jsem, že nejsem jediná oklamaná. Stránka se už nedá ani dohledat. zítra posílám zpět. Neposílejte další. Nepřeberu.

Urgentně žádám o písemné potvrzení o zrušení z vaší strany zasílání neobjednaných výrobků.

Číslo faktury -***


Produkt

jedná se o zasílání neobjednaného oleje CBD od Stander


Požadované řešení

Dobrý den, prosím o prošetření a domoci se zrušení zasílání uvedeného výrobku.
Děkuji Vacková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2022 09:12, před 3 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží ke zprostředkování komunikace pro vyřešení sporu mezi spotřebitelem a podnikatelem. Nejsme tedy podnikatelé - ty pouze kontaktujeme se stížnostmi a dáváme jim prostor pro reakci. Z tohoto důvodu nejsme oprávněni nahlížet do systému podnikatele a také nemůžeme rušit zasílání výrobků - stejně tak je nezasíláme.

Jak píšeme již v předchozí stížnosti: Nejjistějším řešením je zaslání doporučeného dopisu s dodejkou na adresu ul. Bodycha 87, Warszawa, Ursus, kde spotřebitel prokazatelně vypoví/odstoupí od smlouvy.

Pokud tak učiní, bude mít důkaz, že od smlouvy odstoupil (resp. vypověděl) a podnikatel po něm nebude moci vymáhat jakékoliv částky za další produkty (v případě výpovědi po uplynutí výpovědní doby).

Jestliže podnikatel bude i nadále zasílat zboží, bude se jednat o tzv. neobjednané plnění. K tomu uvádíme, že v takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán. Protože bude smlouva ukončena odstoupení/výpovědí nebude podnikatel moci tuto skutečnosti prokázat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 14:00, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.