Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, podávám opětovnou stížnost na společnost Stander sp.z.o.o. Je pravda, že jsem byla telefonicky oslovena s tím, že mi zašlou na zkoušku olej CBD a že nic nemusím hradit. Pouze je to jejich reklama, A pokud nic nebudu chtít odebírat, že stačí pouze zavolat na tel. číslo 227 191 219. Tam jsem také okamžitě volala a úspěšně zrušila odběr CBD. Byla jsem ubezpečena, že již mi nic nebude zasíláno a vše bude zrušeno.
Jaké bylo mé velké překvapení, když jsem dnes obdržela balíček s fakturou na 999,- Kč.
Zjistila jsem, že nejsem jediná oklamaná. Stránka se už nedá ani dohledat. zítra posílám zpět. Neposílejte další. Nepřeberu.
Urgentně žádám o písemné potvrzení o zrušení z vaší strany zasílání neobjednaných výrobků.
Číslo faktury -***
jedná se o zasílání neobjednaného oleje CBD od Stander
Dobrý den, prosím o prošetření a domoci se zrušení zasílání uvedeného výrobku.
Děkuji Vacková
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží ke zprostředkování komunikace pro vyřešení sporu mezi spotřebitelem a podnikatelem. Nejsme tedy podnikatelé - ty pouze kontaktujeme se stížnostmi a dáváme jim prostor pro reakci. Z tohoto důvodu nejsme oprávněni nahlížet do systému podnikatele a také nemůžeme rušit zasílání výrobků - stejně tak je nezasíláme.
Jak píšeme již v předchozí stížnosti: Nejjistějším řešením je zaslání doporučeného dopisu s dodejkou na adresu ul. Bodycha 87, Warszawa, Ursus, kde spotřebitel prokazatelně vypoví/odstoupí od smlouvy.
Pokud tak učiní, bude mít důkaz, že od smlouvy odstoupil (resp. vypověděl) a podnikatel po něm nebude moci vymáhat jakékoliv částky za další produkty (v případě výpovědi po uplynutí výpovědní doby).
Jestliže podnikatel bude i nadále zasílat zboží, bude se jednat o tzv. neobjednané plnění. K tomu uvádíme, že v takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán. Protože bude smlouva ukončena odstoupení/výpovědí nebude podnikatel moci tuto skutečnosti prokázat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.