Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 09.02.2022 jsem na vašem zákaznické servisu na tel.čísle 227 191 219 jsem zrušila další zasílání zásilek. Paní na telefonní čísle zák
.servisu mne ubezpečila,že je vše zaznamenáno a že tímto odstupuji od smlouvy. Číslo předplatného je 2002938
Přesto mi dne 22.03.2022 přišlo do schránky od vás nevyžádané zboží. Samozřejmě, že ho nechci a platit fakturu nehodlám.
Co mám udělat k vrácení zboží. Pajmová
Jak vrátit zboží, které je nevyžádané a neplatit fakturu ani poštovné.
|
Tweet |
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy společnosti prokazatelně zaslal či prokazatelně sdělil, pak společnost musí výpověď akceptovat a není oprávněna zasílat další zboží po konci závazku. V takovém případě by se jednalo o neobjednané plnění, které dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady vracet, ani jí o tom vyrozumět. Spotřebitelce však doporučujeme, aby si vždy uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončila.
Kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o. je vhodné prokazatelně, tedy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.