Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56582Neobjednané zboží a zrušení další zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2022, před 3 lety

Anna Pajmová

Znění stížnosti

Dnes 09.02.2022 jsem na vašem zákaznické servisu na tel.čísle 227 191 219 jsem zrušila další zasílání zásilek. Paní na telefonní čísle zák
.servisu mne ubezpečila,že je vše zaznamenáno a že tímto odstupuji od smlouvy. Číslo předplatného je 2002938
Přesto mi dne 22.03.2022 přišlo do schránky od vás nevyžádané zboží. Samozřejmě, že ho nechci a platit fakturu nehodlám.
Co mám udělat k vrácení zboží. Pajmová


Požadované řešení

Jak vrátit zboží, které je nevyžádané a neplatit fakturu ani poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2022 11:36, před 3 lety

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy společnosti prokazatelně zaslal či prokazatelně sdělil, pak společnost musí výpověď akceptovat a není oprávněna zasílat další zboží po konci závazku. V takovém případě by se jednalo o neobjednané plnění, které dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady vracet, ani jí o tom vyrozumět. Spotřebitelce však doporučujeme, aby si vždy uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončila.

Kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o. je vhodné prokazatelně, tedy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 13:44, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.