Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#56584Rozbitá zásilka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2022, před 3 lety

Pavel Kopeček

Znění stížnosti

Z Eshopu jsem si objednal sochu a jako přepravce jsem zvolil zásilkovnu. Zboží jsem vyzvedl na výdejním místě, krabice byla v pořádku, tak jsem to neřešil, stejně by nikoho nezajímalo, když je přepravní krabice v pořádku. Doma jsem krabici rozbalil a polil mě pot, krabice byla "PROKOPLÁ" a přelepena páskou zásilkovna, aby poškození nebylo vidět. Samozřejmně byla poškozena i originálni krabice i s výrobkem uvnitř. Ještě mají tu drzost napsat, že si za to můžu sám. Fotky a krabice stále mám u sebe.


Produkt

https://www.playgosmart.cz/figurka-predator-movie-gallery-jungle-predator-p-406214.html?gclid=Cj0KCQjw5-WRBhCKARIsAAId9FnKoBdyCpRaQ0x1KiqqxFC2FG0Uvvz39otrWG4cyo9FdEnQ6dIE2LQaAhY6EALw_wcB


Požadované řešení

Produkt už na eshopu, kde jsem to kupoval, není k dispozici, tak jsem použil jiný eshop. Z toho důvodu požaduji vrácení pěněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2022 09:18, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

S ohledem na výše uvedené se domníváme, že bude pro spotřebitele vhodné mimo přepravní společnost kontaktovat i e-shop, který službu může reklamovat.

Spotřebitelům doporučujeme kontrolovat zboží co nejdříve (ideálně ihned při převzetí), aby předešli zbytečným problémům.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 13:42, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.