Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již poněkolikáté mám problém s průvodčím 30460, rychlíku linky R16, naposledy byl větší problém v září kdy se studenti středních škol po roční karanténě vraceli do škol, měl jsem platný isic na rok 2021, i přesto že jsem panu průvodčímu ukazoval potvrzení studia, které bylo dva dny staré (jsem si vědom že potvrzení studia není dokladem o studiu pravděpodobně jen u ČD) pán mi tedy nevěřil, že jsem student i přesto, že jsem mu ukázal víceméně všechny potřebné doklady a musel jsem si lístek koupit znovu, pro studenta za nesmyslnou cenu, 118kč! (Praha Smíchov-Hořovice)
Dnes jedu opět z Hořovic na Prahu Smíchov, ráno byl provoz a já trochu nestíhal na vlak, šel jsem si jako poslední koupit lístek během toho co vlak měl za 3minuty přijet, čekal jsem na paní co lístky, která zrovna před mým příchodem odešla někam mimo pokladnu a nemohl jsem si nechat ujet vlak, resp. lístek jsem neměl. Opět jsem potkal pana 30460 a říkám mu prosím student 18let Hořovice-Praha Smíchov a dodal jsem “Na pokladně nikdo nebyl na paní pokladní jsem čekal 2 minuty a nikde nikdo, tak jsem si lístek koupit nemohl” A pán 30460 mi samozřejmě dal přirážku na 65Kč, já jsem se ho ptal a proč, když toto není moje vina a pán začal namachrovaně říkat jak kdyby na tom místě byl, že lístky se normálně prodávali a že to je nesmysl. Tak jsem mu řekl, že toto není moje vina a pán odsouhlasil, zeptal jsem se ho tedy proč za to mám platit a odpověděl opět velmi arogantně, že pouze plní svoji práci.
Nebyla to agresivní konverzace.
Spíše mi vadí tento pán svým arogantním přístupem a neskutečné netoleranci, všechny ostatní průvodčí bych mohl jen chválit. Chci dodat, že nejsem jediný kdo si na pána 30460 stěžuje, ale pravděpodobně ostatní neví jak podat stížnost na zaměstnance ČD.
Mockrát vám děkuji.
R.Šimek
Jízdní doklad, autorizační kód: 309195
Navrhoval bych lehké potrestání, jeden den bez služby, či 0-5% z platu dolů nebo přestavení na jinou linku.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.