Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes jsem nakupovala v Lidlu v Plzni Těšínské ul. Nákup byl v celkové ceně 798 Kč. Doma jsem zjistila, že poslední položku mi pokladní přirazila navíc. Jedná se o žemle gouda šunka. Nic takového jsem nekupovala a domů samozřejmě nepřinesla. Cena je 11,90 Kč, ale vzhledem k tomu, že jsem důchodkyně, není to pro mě zanedbatelná částka. Pochybuji, že tuto stížnost budete řešit, protže se to těžko dokazuje. Jestli si pokladní myslela, že ve velkém týdenním nákupu se tato položka ztratí? Příště budu muset dříve než zaplatím zkontrolovat všechny naúčtované položky.
číslo účtenky ***, dne 23.3.22 10:36:15
Vrácení částky a potrestání pokladní
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen platit jen zboží, které si koupil. Jak zmiňuje sám spotřebitel, v uvedeném případě bude těžké prokazovat, že si zboží nezakoupil. Z tohoto důvodu doporučujeme spotřebitelům, aby si namarkované zboží kontrolovali ihned za pokladnami v prostorech k tomu určených.
Účtenku (resp. naúčtovaný nákup) může spotřebitel samozřejmě reklamovat, nicméně jak je uvedeno výše, bude muset prokázat, že si zboží nezakoupil, což bude v uvedeném případě problematické.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den paní Balážová, mrzí nás, bylo-li Vám naúčtováno zboží, které jste nezakoupila. :-( Některé výrobky jsou zadávány během markování pod kódy manuálně a mohlo tudíž dojít k omylu, neboť i prodavači jsou jen lidé; tímto však danou situaci neobhajujeme ani nic podobného. Pouze z těchto důvodů doporučujeme raději účtenku kontrolovat bezprostředně po nákupu přímo v prodejně na vyhrazeném místě za pokladnami, či parkovišti, byť chápeme, že to pro zákazníka může být občas časově i jinak náročné, aby se situace mohla ihned řešit přímo na místě. My zde nicméně nemáme možnost sjednat nápravu, proto Vám doporučujeme dostavit se znovu do dané prodejny spolu s účtenkou, kde Vám následně budou vráceny peníze. Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Nehodlám pokračovat v případu. Chyba byla i na méjí straně, že jsem podcenila kontrolu pokladní účtenky. Děkuji za vyřízení a omlouvám se. Balážová