Společnost


Fair stars s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56604Stížnost na čistírnu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2022, před 3 lety

Ivo Vaik

Znění stížnosti

Dobrý den,
nechal jsem si vyčistit dnem 9/2.2022 zimní dámskou bundu a zimní flaušový kabát. Podal jsem stížnost /REKLAMACI/ na nekvalitně provedenou práci. Dámská zimní bunda byla jakoby sražená, zmuchlaná a nadýchanost která byla před vyčištěním zmizela. Pánský flaušový kabát, zmizel chlup / NEVÍM JAK TO MÁM JINAK NAZVAT/ a barva dříve černá, byla vybledlá a kabát byl jakoby pomačkán, bylo mi řečeno, že ho prý vyžehlí, toto jsem odmítl a kabát i bundu jsem vrátil a vše jsem reklamoval. Po 30 dnech mi bylo oznámeno prý soudním znalcem Ludmilou Kaprasovou, podle mne toto není soudní znalec i když se za to vydává, razítko je sice kulaté, ale chybí soudní znalec a titul této osoby.
"znalkyně" uvedla , že bunda je v pořádku a že za vše může výrobce a že toto nebrání v užitné funkci oděvu. Ještě bych chtěl dodat, bundu jsem nechal vyčistit a ne vyprat, vyprat bundu jsem mohl sám dom a nenosil bych ji do čistírny.
Pánský zimní flaušový kabát, na to "soudní znalkyně" uvedla, že u kabátu žádná závada není, barvu neuznal a ztracený chlup na flaušovém kabátě zřejmě nechtěl uznat. Ale začal vyhrožovat, že cena pánského kabátu je nepravdivá, já jsem uvedl cenu od asi od 3000 KČ DO 5000 Kč, jelikož nemám doklad o koupi a ani si cenu nepamatuji, ani kde jsem ho kopil tak jsem podepsal čestné prohlášení. Nemá zájem na to někoho okrást jde mi pouze o to aby si čistírna kabát i bundu nechaly( PŘÍPADNĚ SI JE PRODALA) a daly nám výměnu stejný kabát i bundu, ale ty aby byly v pořádku tak jak jsem je tam nechal k vyčištění.
Vaik Ivo


Produkt

Dámská bunda mám za to zakoupená v roce 2020, pořizovací cen okolo 3000 Kč, Pánský flaušový kabát, cenu jsem uvedl od 3000 Kč do 5000 Kč, doklad o koupi nemám.


Požadované řešení

Navrhuji, ať si čistírna tyto věci, kabát flaušový a dámskou bundu nechají, případně sami prodají a dají nám stejný kabát i bundu takovou jakou jsem tam zanechal před vyčištěním. Nebo čekám jejich návrh a proto se možná rozhodnu.
Děkuji za vyřízení.
Vaik Ivo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2022 10:53, před 3 lety

Jestliže zboží nebo služba neodpovídá sjednané (připadně běžné) kvalitě, může spotřebitel uplatnit reklamaci.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Tím, že podnikatel údajně využil znalce, není dotčeno právo spotřebitele zajistit si svůj vlastní znalecký posudek a zamítnutou reklamaci rozporovat. Odstoupením od smlouvy vznikne spotřebiteli nejen nárok na vrácení peněz za službu, ale také bude mít právo na náhradu škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 13:19, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelk využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.