Společnost


B2M.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56609Fakturace telefonické smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2022, před 3 lety

Lubomir Pengryn

Znění stížnosti

Před 2 dny jsem byl kontaktován telefonicky a souhlasil se službou,která mi byla nabídnuta,zasílání veřejných zakázek.
Po konzultaci jsem okamžitě napsal,že o službu nemám zájem,že jsem ji nevyužil a, že ji nikdy nevyužiji. Přesto byla vygenerována faktura,kterou chce firma zaplatit .
Já jsem od nich žádné plnění neměl,nevyužil jsem žádných služeb
nehodlám jim tedy dělat banku.


Produkt

Podvodní obchod


Požadované řešení

Storno faktury a potvrzení ,že služba je zrušena


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2022 11:32, před 3 lety

Pokud společnost žádá zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že tento dluh vznikl, tedy že byla uzavřena smlouva. Chyběla-li vůle stěžovatele být smlouvou vázán, smlouva vůbec nevznikla, neboť se jedná o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží. Společnost je proto vhodné vyzvat, aby prokázala, že smlouva vznikla, nebo aby se zdržela svého jednání a přestala podnikatele obtěžovat.

Z popisu se však domníváme, že k uzavření smlouvy došlo - spotřebitel tak pravděpodobně bude povinen zaplatit danou částku. Může však požadovat přiměřenou slevu, neboť smlouvu vypověděl (příp. odstoupil, bylo-li to možné) po dvou dnech a služby údajně nevyužíval. Tato sleva však závisí na dohodě stran.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 16:18, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.