Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56611Vlak nezastavil ve stanici

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2022, před 3 lety

Jan Skříšovský

Znění stížnosti

Dobrý den.Včera večer,to je 22.3.2020 jsem se vracela domů z práce osobním vlakem City Elefant z Bohumína do Ropice zastávka.Vlak měl odjezd z Bohumína ve 23 00 hodin.Jelikož je Ropice zastávka zastávkou na znamení,hned po vyjetí vlaku z Českého Těšína,když rozhlas hlásil PŘÍŠTÍ STANICE ROPICE ZASTÁVKA,ROPICA PRZYSTANEK,PRO VÝSTUP ZMÁČKNĚTE TLAČÍTKO ZASTÁVKA NA ZNAMENÍ,tak pokaždé tlačítko zmáčknu,včera taky.Rozhlas hlásil PŘÍŠTÍ STANICE ROPICE ZASTÁVKA,ROPICA PRZYSTANEK-ZASTAVÍME.Ale vlak ve stanici nezastavil,vystoupila jsem až v Třinci Konské.Ten večer po půl dvanácté už nic zpět nejede.Nechtěla jsem jít zpátky potmě pěšky,je mi přes 60 let a taky mám problémy s chůzí,tak jsem si musela vzít taxíka.Podobný případ se mi stal tento měsíc po ranní 3.3.2022.Jela jsem po ranní domů,vystoupila jsem v Českém Těšíně na nákup a jela jsem vlakem City Elefant v 16 20 z Českého Těšína.Po zmáčknutí tlačítka Zastávka na znamení se v rozhlase ozvalo,že vlak v Ropici zastaví,ale nezastavil.Skončila jsem v Třinci Konské,unavená z práce,s dvěmi plnými nákupními taškami v rukách.Jela ještě jedná mladá žena,která chtěla vystoupi v Ropici zastávka,taky z toho nebyla moc nadšená.Za chvíli jel vlak opačným směrem zpět.Z toho včerejška mám psychické trauma,v noci jsem špatně spala.Nevím,kdy se podobná situace zase bude opakovat.Buď jsou někteří vlakvedoucí silní sklerotici nebo to dělají naschvál.Za včerejšího taxíka jsem zaplatila 84 korun,účtenku mám schovanou.Žádám České dráhy o proplacení této účtenky.Zastávka na znamení se ve stanici Ropice zastávka ze strany cestujících absolutně neosvědčila.České dráhy ušetří a cestující na to jen doplatí.Požaduji nějaké konkrétní opatření,aby se již podobná situace nikdy neopakovala anebo zrušení Ropice zastávky jako zastávky na znamení...Předem děkuji za odpověď...Jiřina Skříšovská


Požadované řešení

Proplatit účtenku za taxíka ve výši 84 korun a přijmout konkrétní opatření,aby se podobná situace již nikdy neopakovala anebo zrušení Ropice zastávky jako zastávky na znamení a vrácení zpět jako regulérní zastávka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2022 11:42, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.